Monday , December 18 2017

ग़ज़ा में इसराईली फ़ौज के धावों में 11 अफ़राद ज़ख़्मी

इसराइल ने हम्मास ज़ेरे इक़्तेदार ग़ज़ा पट्टी के 15 एहदाफ़ पर बमबारी की जिस से कम अज़ कम 11 फ़लस्तीनी ज़ख़्मी हो गए। जबकि सरहद पार से अस्करीयत पसंदों ने गोलीयों की बौछार की और 2 राकेट जुनूबी इसराइल के 2 मकानों से टकरा गए लेकिन फ़ौरी तौर पर झड़पों

इसराइल ने हम्मास ज़ेरे इक़्तेदार ग़ज़ा पट्टी के 15 एहदाफ़ पर बमबारी की जिस से कम अज़ कम 11 फ़लस्तीनी ज़ख़्मी हो गए। जबकि सरहद पार से अस्करीयत पसंदों ने गोलीयों की बौछार की और 2 राकेट जुनूबी इसराइल के 2 मकानों से टकरा गए लेकिन फ़ौरी तौर पर झड़पों की कोई इत्तिला नहीं मिली जो चहारशंबा के दिन पूरे मशरिक़ी येरूशलम को अपनी गिरिफ़त में ले चुकी थीं।

एक फ़लस्तीनी कमसिन लड़के को अग़वा करके मुश्तबा इंतिक़ामी कार्रवाई के तौर पर उसे क़त्ल करने के बाद फ़लस्तीनी ग़ालिब आबादी वाले मशरिक़ी येरूशलम में जो इसराइल के ज़ेरे क़ब्ज़ा है, फ़िर्कावाराना फ़साद फूट पड़ा था।

ग़ज़ा की वज़ारते सेहत के ब्यान के बामूजिब शुमाली इलाक़ा में बैतुल अहया के मुक़ाम पर 7 और ग़ज़ा सिटी में 4 अफ़राद सहर के वक़्त इसराईली धावों से ज़ख़्मी हो गए।

आज़ादाना ज़राए से उन आदादो शुमार की तौसीक़ नहीं हो सकी। इसराईली फ़ौज ने रातों रात 13 मतलूब फ़लस्तीनीयों को गिरफ़्तार कर लिया।

TOPPOPULARRECENT