Thursday , November 23 2017
Home / AP/Telangana / ज़ईफ़ शख़्स का क़त्ल नौजवान ख़ातून और दो साथी गिरफ़्तार

ज़ईफ़ शख़्स का क़त्ल नौजवान ख़ातून और दो साथी गिरफ़्तार

हैदराबाद 19 अप्रैल: कमिशनर टास्क फ़ोर्स साउथ ज़ोन टीम ने भिवानीनगर पुलिस की मदद से 9 अप्रैल को पुराने शहर के इलाके भिवानीनगर में पेश आए ज़ईफ़ शख़्स के क़त्ल में शामिल एक बेवा ख़ातून और बैन रियासती सारक़ैन की टोली के दो अरकान को गिरफ़्तार कर लिया।

डिप्टी कमिशनर पुलिस साउथ ज़ोन वी सत्य नाराय‌ना ने बताया कि मस्जिद काबा, भिवानीनगर के क़रीब जारीया माह एक ज़ईफ़ शख़्स का नामालूम अफ़राद का क़त्ल कर दिया था और मक़्तूल के कमरे से क़ीमती जे़वरात और दुसरे अश्याय का सरक़ा कर लिया। भिवानीनगर पुलिस ने क़त्ल के तहत एक मुक़द्दमा दर्ज करते हुए तहक़ीक़ात का आग़ाज़ किया था और शुबा की बुनियाद पर मक़्तूल की किरायादार 45 साला शबनम पठान को हिरासत में लेकर तफ़तीश की जिसमें उसने ज़ईफ़ शख़्स के क़त्ल करवाने का इन्किशाफ़ किया।

उन्होंने बताया कि शबनम ने पठान जो अमाननगर बी में रहने वाली एक बेवा औरत है, मक़्तूल से 80 हज़ार रुपये बतौर क़र्ज़ हासिल किए थे, और क़र्ज़ की अदायगी के लिए मक़्तूल की तरफ से दबाओ डालने पर उसने अपने ब्वॉय फ्रैंड 34 साला शेख़ जब्बार मुतवत्तिन महाराष्ट्रा को ज़ईफ़ शख़्स का क़त्ल कर देने के लिए कहा।

महाराष्ट्रा से ताल्लुक़ रखने वाली चालाक बेवा शबनम पठान को इस बात का इलम था कि इस का मालिके मकान ग़ैर फ़ित्री अमल में शामिल् है और मुक़ामी नौजवानों के साथ जिस्मानी ताल्लुक़ात क़ायम किए हुए थे। इसी दौरान शेख़ जब्बार के एक और साथी अमजद ख़ान मुतवत्तिन झांसी ने मक़्तूल शख़्स को फ़ोन करके ये बताया कि वो इस से ताल्लुक़ात क़ायम करने के लिए तैयार है।

10 अप्रैल की शब अमजद मक़्तूल के कमरे में दाख़िल हुआ और कुछ ही देर में जब्बार और इस का एक दुसरा साथी महाराष्ट्रा का साकिन शेख़ सिकन्दर भी वहां पहुंच गया और तीनों ने ज़ईफ़ शख़्स का वायर से गला घूँट कर क़त्ल कर दिया और बादअज़ां मकान में मौजूद18 तोले तिलाई जे़वरात लेकर फ़रार हो गया। पुलिस ने शेख़ जब्बार, अमजद ख़ान और शबनम पठान को गिरफ़्तार कर लिया जबकि शेख़ सिकन्दर पुलिस को मतलूब है।

TOPPOPULARRECENT