Thursday , January 18 2018

ज़रई शोबा में शानदार कारकर्दगी पर सदर जम्हूरिया ने पवार की सताइश की

सदर जम्हूरीया प्रनब मुख‌र्जी ने आज मर्कज़ी वज़ीर-ए-ज़राअत शरद पवार की मुल्क के ज़रई शोबे में शानदार कारकर्दगी पर उनकी सताइश की। शरद पवार गुज़िशता 10 साल से मर्कज़ी वज़ीर-ए-ज़राअत हैं। सदर जम्हूरिया ने कहा कि इन 10 सालों में मुख़्तलिफ़ फस

सदर जम्हूरीया प्रनब मुख‌र्जी ने आज मर्कज़ी वज़ीर-ए-ज़राअत शरद पवार की मुल्क के ज़रई शोबे में शानदार कारकर्दगी पर उनकी सताइश की। शरद पवार गुज़िशता 10 साल से मर्कज़ी वज़ीर-ए-ज़राअत हैं। सदर जम्हूरिया ने कहा कि इन 10 सालों में मुख़्तलिफ़ फसलों की पैदावार में ज़बरदस्त कारनामे अंजाम दिए गए हैं।

सदर जम्हूरिया प्रण‌ब मुख‌र्जी 5 रोज़ा क़ौमी ज़रई नुमाइश कुरैशी वसंत 2014 का इफ़्तेताह कररहे थे।इस नुमाइश में मर्कज़ी वज़ीर-ए-ज़राअत शरद पवार भी शरीक थे । सदर जम्हूरिया ने कहा कि शरद पवार ने ज़र्रात के शोबे को एक नई जहद दी है। गवर्नर महाराष्ट्र के शंकर नारायण ने तक़रीब की सदारत की।

चीफ़ मिनिस्टर पृथ्वी राज चौहान भी इस मौक़े पर मौजूद थे । सदर जम्हूरिया ने अपने तबसरे में शोबा सनअत पर ज़ोर दिया कि वो अपनी असरी टैक्नालोजी के साथ ज़रई शोबे से इत्तिहाद करें ता कि ज़रई पैदावार में इज़ाफ़ा किया जा सके। सदर जम्हूरिया ने कहा कि माज़ी में मुल्क बैरूनी ममालिक से दरआमद पर मुनहसिर था लेकिन अब ख़ुद मुकतफ़ी होने के बाद ज़रई पैदावार बरामद करने के मौक़िफ़ में आगया है।

TOPPOPULARRECENT