Monday , July 16 2018

ज़हनी तौर पर माज़ूर शख़्स असेंबली में दाख़िल होगया

ज़हनी तौर पर माज़ूर एक शख़्स आंध्र प्रदेश क़ानूनसाज़ असेंबली के बाब उलद अखिला को जुज़वी नुक़्सान पहुंचाते हुए एवान में पहुंच कर तन्हा बैठ गया।

ज़हनी तौर पर माज़ूर एक शख़्स आंध्र प्रदेश क़ानूनसाज़ असेंबली के बाब उलद अखिला को जुज़वी नुक़्सान पहुंचाते हुए एवान में पहुंच कर तन्हा बैठ गया।

इस अजीब-ओ-ग़रीब वाक़िये ने पुलिस को कुछ देर के लिए सख़्त उलझन में डाल दिया। रियासती क़ानूनसाज़ असेंबली में अगरचे तीन परतों पर मुश्तमिल सख़्त तरीन सेक्युरिटी निज़ाम राइज है जिस के बावजूद एक ज़हनी तौर पर माज़ूर शख़्स असेंबली के अहाते में दाख़िल होने में ना सिर्फ़ कामयाब होगया बल्कि बाब उलदअखिला को नुक़्सान भी पहुंचाया। इस वाक़िये का पता चलने पर सेक्युरिटी अमले ने पुलिस को मतला किया।डिप्टी कमिशनर पुलिस कमला सन रेड्डी फ़ौरी मुक़ाम वाक़िये पहुंच गए और सूरत-ए-हाल का जायज़ा लिया।

उन्होंने कहा कि एक शख़्स जिस की ज़हनी हालत ठीक नहीं है असेंबली के बाब उलदअखिला को नुक़्सान पहुंचाया है। ये शख़्स जिस की शिनाख़्त अशोक रेड्डी की हैसियत से की गई है ज़िला वर्ंगल के पासरा गांव से ताल्लुक़ रखता है और फ़िलहाल बंजाराहिलस् के गौरी शंकर नगर में सुकूनत पज़ीर है। सी सी कैमरा फूटेज के ज़रीये इस बात का पता चलाया गया है कि अशोक रेड्डी गेट।I के रास्ते से असेंबली के अहाता में दाख़िल हुआ था। तहक़ीक़ात के दौरान इस के अरकाने ख़ानदान ने कहा कि वो सुबह 5 बजे घर से निकला था। कमला सन रेड्डी ने कहा कि अशोक ने गेट को नुक़्सान पहुंचाने के बाद एवान में दाख़िल हुआ और वहां तन्हा बैठ गया। मुक़न्निना के अमले को जब इस बात का पता चला तो उन्होंने पुलिस को मतला किया।

मुल्ज़िम के ख़िलाफ़ एक मुक़द्दमा दर्ज किया गया है। डी सी पी ने कहा कि वो इस वाक़िये का बग़ौर जायज़ा ले रहे हैं और सेक्युरिटी में कोताही की सूरत में ख़ाती अमले के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की जाएगी।चार सेक्युरिटी मुलाज़मीन को मुअत्तल कर दिया गया है।

TOPPOPULARRECENT