ज़हीराबाद में 2 अगसट को आज़मीने हज्ज का तर्बीयती इजतेमा

ज़हीराबाद में 2 अगसट को आज़मीने हज्ज का तर्बीयती इजतेमा

ज़हीराबाद 30 जुलाई:सदर मेदक हज वेलफेयर सोसाइटी -ओ-मोज़न मस्जिद अर्फ़ात ज़हीराबाद अल्हाज मुहम्मद ग़ौस के प्रेस नोट के बमूजब नारायण खेड़, कोहीर और ज़हीराबाद के आज़मीने हज्ज के लिए एक तर्बीयती कैंप 2 अगसट को मस्जिद अर्फ़ात में मुनाक़िद होगा। जिस का आग़ाज़ 10 बजे दिन जबकि इख़तेताम बाद नमाज़ अस्र अमल में आएगा।

इस तर्बीयती कैंप में स्पेशल ऑफीसर हज कमेटी प्रोफेसर एसए शकूर शिरकत करेंगे। साबिक़ रियासती वज़ीर मुहम्मद फ़रीदुद्दीन, सदर टी आर एस ज़हीराबाद टाउन मुहम्मद याक़ूब, मुतवल्ली मस्जिद अर्फ़ात अबदुलक़ादिर और दूसरे तर्बीयती कैंप में शरीक रहेंगे।

इस मौके पर उल्मा किराम मुफ़्ती अबदुलसबोर, मौलाना मुजीब उलरहमन और मौलाना अतीक़ अहमद मुक़ामात मुक़द्दसा और वहां के हालात, क़ियाम-ओ-ताम, रोज़ा अक़्दस पर हाज़िरी, ग़रज़ कि रवानगी से लेकर वापसी तक की तमाम तफ़सीलात के अलावा मनासिक हज की अदायगी से वाक़िफ़ करायेंगे।

तमाम आज़मीने हज्ज के लिए बाद नमाज़ ज़ुहर ताम का नज़म और ख़वातीन के लिए अलाहिदा इंतेज़ाम किया जाएगा। तमाम आज़मीने हज्ज से बह पाबंदी वक़्त शिरकत की ख़ाहिश की गई है। तफ़सीलात के लिए 9440477438 , 9440824892 पर रब्त पैदा करें।

Top Stories