Friday , November 24 2017
Home / AP/Telangana / ज़ाकिर नायक किया हिन्दुस्तानी मुसलमानों के बॉस हैं?

ज़ाकिर नायक किया हिन्दुस्तानी मुसलमानों के बॉस हैं?

हैदराबाद 12 सितम्बर:  मर्कज़ी वज़ीर एम वेंकया नायडू ने ज़ाकिर नायक की तरफ से हुकूमत के ख़िलाफ़ आइद करदा इल्ज़ामात को बिलकुल्लिया तौर पर वाहीयात क़रार देते हुए इन ( डॉ नायक) पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो मज़हब के साए में पनाह लेने की कोशिश कर रहे हैं।

वेंकया नायडू ने हैरत के साथ दरयाफ़त किया कि आया डॉ नायक तमाम हिन्दुस्तानी मुसलमानों के सरबराह-ओ-सरपरस्त हैं, वज़ीरेइत्तेलात-ओ-नशरियात ने सवाल किया कि आया ज़ाकिर नायक तमाम हिन्दुस्तानी मुसलमानों के बॉस हैं? वो क्या बकवास कर रहे हैं, उन्हें ख़ुद अपने बारे में की जाने वाली तन्क़ीदों का जवाब देना चाहीए। इस पर मुसलमानों को उनसे क्या लेना देना हो सकता है।

वाज़िह रहे कि ज़ाकिर नायक ने पिछ्ले रोज़ मुंबई में चार सफ़हात पर मुश्तमिल खुला मकतूब जारी करते हुए हुकूमत से कहा था कि आख़िर उन्होंने ऐसा क्या-किया था जिस पर उन्हें  डॉ टेरर का लेबल हासिल हुआ है। ज़ाकिर नायक ने अपने ख़िलाफ़ तमाम इल्ज़ामात का जवाबतलब किया था। वेंकया नायडू ने इस इल्ज़ाम को बिलकुल्लिया तौर पर वाहीयात क़रार दिया जिसमें उन्हों (ज़ाकिर नायक) ने कहा था कि ये ना सिर्फ उनके ख़िलाफ़ हमला है बल्कि तमाम हिन्दुस्तानी मुसलमानों के ख़िलाफ़ हमला है।

वेंकया ने कहा कि उन्होंने कोई ग़लती की थी और इस के बाद हुकूमत कोई कार्रवाई करना चाहती थी। अगर सिर्फ यही बात है तो आप दरअसल मज़हब के नाम पर पनाह लेने की कोशिश कर रहे हैं। ज़ाकिर नायक के इल्ज़ामात पर सख़्त एतराज़ करते हुए बीजेपी के सीनीयर लीडर ने कहा कि ये भी एक रास्ता है एक नया अंदाज़ है, लोग जराइम करते हैं या ग़लती करते हैं और फिर मज़हब या ज़ात पात या इलाके या ज़बान की आड़ में पनाह लेने की कोशिश करते हैं ताकि उन्हें अपनी की हुई ग़लतीयों पर कुछ ताईद हासिल हो सके। पीस टीवी के बानी 01 जुलाई 2016 को ढाका दहश्तगर्द हमले के एक मुल्ज़िम की तरफ से ये एतराफ़ किए जाने के बाद कि वो ज़ाकिर नायक की तक़ारीर से मुतास्सिर हुआ है, सेक्यूरिटी एजेंसीयों की कड़ी निगरानी में आए हैं।

TOPPOPULARRECENT