Monday , January 22 2018

ज़िमनी इंतेख़ाबात कांग्रेस के लिए ख़ुश आइंद, बी जे पी के लिए उलटी गिनती का आग़ाज़

बी जे पी ज़ेरे क़ियादत एन डी ए हुकूमत अवामी एतिमाद से महरूम, वे हनुमंत राव‌ का बयान

बी जे पी ज़ेरे क़ियादत एन डी ए हुकूमत अवामी एतिमाद से महरूम, वे हनुमंत राव‌ का बयान

ए आई सी सी सैक्रेटरी-ओ-रुकन राज्य सभा वी हनुमंत राव‌ ने ज़िमनी इंतेख़ाबात के नताइज को कांग्रेस के लिए ख़ुश आइंद और बी जे पी के लिए उल्टी गिनती शुरू होने की अलामत क़रार दिया। उन्होंने कहा कि 4 माह में मोदी लहर ख़त्म हो गई और बी जे पी ज़ेर क़ियादत एन डी ए हुकूमत अवामी एतिमाद से महरूम हो गई, क्योंकि मुल्क की 10 रियासतों में हालिया 3 लोक सभा और 33 असेम्बली इंतेख़ाबात में बी जे पी को शिकस्त का सामना करना पड़ा, जब कि कांग्रेस का मुज़ाहरा ज़बरदस्त रहा।

उन्होंने कहा कि बी जे पी इक़्तेदार वाली रियासतों गुजरात और राजस्थान में भी कांग्रेस ने हैरतअंगेज़ मुज़ाहरा करते हुए बी जे पी को मायूस कर दिया है। उन्होंने कहा कि ज़िमनी इंतेख़ाबात के नताइज ने बी जे पी के अच्छे दिन की क़लई खोल दी और अवाम को झूटा दिलासा देने वाली बी जे पी को सिर्फ़ 4 माह में बुरे दिन देखने की नौबत आगई।

उन्होंने कहा कि अवाम ने बी जे पी को मुस्तरद कर दिया और अब आइन्दा माह महाराष्ट्र-ओ-हरियाणा में मुनाक़िद शुदणी असेम्बली इंतेख़ाबात में कांग्रेस पार्टी ना सिर्फ़ बेहतर मुज़ाहरा करेगी, बल्कि इक़्तेदार अपने पास ही रखेगी। उन्होंने कहा कि बी जे पी अपनी शिकस्त का जायज़ा ले और आम इंतेख़ाबात में अवाम से किए गए वादों को पूरा करे, वर्ना अवाम उसे माफ़ नहीं करेंगे।

मिस्टर हनुमंत राव‌ ने कहा कि मेदक लोक सभा के ज़िमनी इंतेख़ाब में कांग्रेस को शिकस्त ज़रूर हुई है, ताहम कांग्रेस ने तन्हा मुक़ाबला करते हुए अपने बलबूते पर जो वोट हासिल किए हैं, इस से कांग्रेस के साथ अवामी हमदर्दी ज़ाहिर होती है। उन्होंने साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी के अलावा दीगर मुस्ताफ़ी होने वाले कांग्रेस क़ाइदीन को दुबारा पार्टी में शामिल होने का मश्वरा दिया और कहा कि बहैसियत चीफ़ मिनिस्टर कांग्रेस से भरपूर फ़ायदा उठाने वाले किरण कुमार रेड्डी ने पार्टी को बहुत बड़ा नुक़्सान पहुंचाया है।

TOPPOPULARRECENT