Monday , December 18 2017

ज़िम्नी इंतेख़ाबात में कांग्रेस उम्मीदवारों की काम्याबी यक़ीनी

* ज़िला वरंगल का पर काल हलक़ा ख़ुसूसी तवज्जा का मर्कज़ , वज़ीर आई टी पन्ना लकशमया का ब्यान

* ज़िला वरंगल का पर काल हलक़ा ख़ुसूसी तवज्जा का मर्कज़ , वज़ीर आई टी पन्ना लकशमया का ब्यान
हैदराबाद । ( सियासत न्यूज़ ) : रियासत के 18 असेंबली हल्क़ा जात और एक लोक सभा हलक़ा के लिए आइन्दा माह 12 जून को मुनाक़िद होने वाले ज़िमनी इंतेख़ाबात(उप चूनाव) में कांग्रेस पार्टी उम्मीदवारों के काम्याब होने की क़वी तवक़्क़ो(उम्मीद) है ।

बिलख़सूस इलाक़ा तेलंगाना के हलक़ा असेंबली पर काल में कांग्रेस अपने उम्मीदवार को बहरसूरत(हर सूरत‌ मे) काम्याब बनाने के लिए ही इंतेख़ाबी मैदान में उतार रही है । रियासती वज़ीर इन्फॉर्मेशन टेक्नालोजी‍ ओ‍ कम्युनीकेशन मिस्टर पी लकशमया ने अपने चैंबर वाके सेक्रीटेट में अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए इस बात का इज़हार किया और बताया कि हलक़ा असेंबली पर काल से ख़ाह कितने ही उम्मीदवार इंतिख़ाबी मैदान में क्यों ना हों कांग्रेस पार्टी उम्मीदवार की काम्याबी यक़ीनी है ।

मिस्टर पी लकशमया जो ज़िला वरंगल से ताल्लुक़ रखते हैं और ज़िला वरंगल के ही हलक़ा असेंबली पर काल पर अपनी ख़ुसूसी तवज्जा मर्कूज़ किये हुए हैं कहा कि ज़िला वरंगल के तमाम कांग्रेस अरकान असेंबली-ओ-पार्लीमेंट और दीगर अहम क़ाइदीन हलक़ा असेंबली पर काल से कांग्रेस उम्मीदवार को काम्याब बनाने के लिए मुत्तहदा तौर पर(एक हो कर) इंतिख़ाबी मुहिम में मसरूफ़ हैं(लगे हुए हैं) ।

वज़ीर इन्फॉर्मेशन टेक्नालोजी ने कहा कि कांग्रेस पार्टी इंतिख़ाबात और इक्तिदार के हुसूल की कभी लालची नहीं रही और ना ही सिर्फ इक़तिदार के लिए कांग्रेस पार्टी क़ायम नहीं की गई । उन्हों ने कहा कि सियासत में इंतिख़ाबात भी एक हिस्सा हैं और ज़िमनी इंतिख़ाब हल्क़ा असेंबली पर काल के लिए कांग्रेस हाईकमान ने समाजी तक़ाज़ों(समाज की जरुरतों) को पेश नज़र(साम्ने) रखते हुए मुत्तफ़िक़ा तौर पर मिस्टर समा राउ को कांग्रेस उम्मीदवार नाम्ज़द किया है(तय किया है) ।

वज़ीर मौसूफ़ ने मज़ीद कहा कि बाज़ क़ाइदीन को जिन्हें इक़तिदार की हवस पाई जाती है(लाल्चि हैं) उन की वजह से ही ज़िमनी इंतिख़ाबात मुनाक़िद हो रहे हैं

TOPPOPULARRECENT