Saturday , November 18 2017
Home / Health / ज़ीका वाइरस इंतिहाई तेज़ी से फैल रहा है – WHO

ज़ीका वाइरस इंतिहाई तेज़ी से फैल रहा है – WHO

डब्लयू एच ओ ने कहा है कि अमरीकी बर्रे आज़मों के कई मुल्कों में ज़ीका वाइरस का फैलाव बहुत तेज़ है। मच्छर की एक ख़ास किस्म के काटने से ज़ीका वाइरस इन्सानी जिस्म में दाख़िल हो कर ज़ुकाम और बुख़ार जैसी अलामात का बाइस बनता है।

आलमी इदारा सेहत ने इंतिबाह किया है कि एहतियाती तदाबीर अख़तियार ना की गईं तो अगले बरस तक दुनिया भर में चालीस लाख इन्सान ज़ीका वाइरस की लपेट में आ जाएंगे। आलमी इदारा सेहत के मुताबिक़ शुमाली और जुनूबी अमरीका के कम अज़ कम तेईस मुल्कों में ज़ीका वाइरस की मौजूदगी की तसदीक़ हो चुकी है।

आलमी इदारे ने एक क्राइसिस मीटिंग तलब की है ताकि इस वाइरस के फैलाव के ख़िलाफ़ बैनुल अक़वामी सतह पर एक लाएह अमल का ताऐयुन किया जा सके कई एक यूरोपीय मुल्कों में भी इस वाइरस में मुबतला अफ़राद की तशख़ीस की गई है। ख़्याल किया जा रहा है कि ज़ीका वाइरस के बाइस हामिला ख़वातीन में मामूल से छोटे सरों वाले बच्चे पैदा हो रहे हैं।

ब्राज़ील की सदर डिल्मा रोसेफ ने कहा है कि इस वाइरस के ख़िलाफ़ कोई दवा मौजूद नहीं है लिहाज़ा पूरी क़ौम को इस वाइरस के फैलाव को रोकने के लिए इजतिमाई तौर पर हुकूमती कोशिशों का हिस्सा बनना होगा। ऐसे अंदाज़े लगाए गए हैं सिर्फ ब्राज़ील में एक मिलियन अफ़राद ज़ीका वाइरस में मुबतला हो सकते हैं।

TOPPOPULARRECENT