Wednesday , December 13 2017

ज़ेड पी टी सी एम पी टी सी चुनाव के लिए दूसरे मरहले की पोलिंग

रियासत में आज मजालिस मुक़ामी चुनाव के लिए दूसरे और क़तई मरहले की राय दही में तक़रीबा 80 ता 85 फ़ीसद राय दहनदों ने अपने हक़ राय दही का इस्तेमाल किया।

रियासत में आज मजालिस मुक़ामी चुनाव के लिए दूसरे और क़तई मरहले की राय दही में तक़रीबा 80 ता 85 फ़ीसद राय दहनदों ने अपने हक़ राय दही का इस्तेमाल किया।

ओहदेदारों ने बताया कि राय दही का अमल बहैसियत मजमूई पुरअमन रहा। रियासती इलेक्शन कमिशनर पी रमाकांत रेड्डी ने बताया कि दूसरे मरहला में 536 ज़िला परिषद हलक़ों के लिए और 7,975 मंडल परिषद हलक़ों की लिए राय दहनदों ने अपने वोट का इस्तेमाल किया।

उन्होंने अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए राय दही की तफ़सीलात बताएं और कहा कि एक अंदाज़ा के मुताबिक़ इस् मरहले में जुमला 80 ता 85 फ़ीसद राय दहनदों ने अपने हक़ राय दही का इस्तेमाल किया है।

पहले मरहले की राय दही 6 को हुई थी और उस वक़्त भी राय दहनदों की कसीर तादाद ने वोट का इस्तेमाल किया था। पहले मरहलले में 81 फ़ीसद वोट डाले गए थे।

मजालिस मुक़ामी चुनाव के नताइज का एलान 7 मई के बाद होगा रियासत में असेंबली और लोक सभा के चुनाव होने वाले हैं। मफ़ाद-ए-आम्मा की एक दरख़ास्त पर सुप्रीम कोर्ट ने एक फैसले में रियासती इलेक्शन कमीशन को हिदायत दी है कि इन चुनाव के नताइज का 7 मई के बाद एलान किया जाये उस वक़्त तक लोक सभा और असेंबली चुनाव का अमल मुकम्मिल होजाएगा।

रमाकांत रेड्डी ने कहा कि ओहदेदारों ने रियासत में चुनाव के पेशे नज़र चुनाव ज़ाबता अख़लाक़ की ख़िलाफ़ वरज़ीयों को रोकने सख़्त इक़दामात किए थे और इस मुहिम के नतीजे में जुमला 87.47 करोड़ रुपये नक़द ज़बत किए इस के अलावा पिछ्ले चंद दिनों के दौरान 741 गाड़ियां भी ज़बत की गएं। उन्होंने बताया कि इलेक्शन कमीशन ने चुनाव में फुट की ताक़त के इस्तेमाल को रोकने के लिए बेहतर् इक़दामात किए हैं।

TOPPOPULARRECENT