Sunday , December 17 2017

फ़न टेस्ट टीम की नुमाइंदगी के ख़ाहां

पाकिस्तान के ख़िलाफ़ वंडे सीरीज़ में इंगलैंड के काम्याब तरीन बौलर स्टीफ़न फ़न ने कहा है कि वंडे सीरीज़ की कारकर्दगी पर वो श्रीलंका के दौरे में टेस्ट सीरीज़ में जगह बनाना चाहते हैं। दुबई में मीडीया के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए उन्हों

पाकिस्तान के ख़िलाफ़ वंडे सीरीज़ में इंगलैंड के काम्याब तरीन बौलर स्टीफ़न फ़न ने कहा है कि वंडे सीरीज़ की कारकर्दगी पर वो श्रीलंका के दौरे में टेस्ट सीरीज़ में जगह बनाना चाहते हैं। दुबई में मीडीया के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए उन्होंने कहा कि पाकिस्तान के ख़िलाफ़ टेस्ट सीरीज़ की शिकस्त की कोई तलाफ़ी नहीं लेकिन वंडे सीरीज़ में अच्छी कारकर्दगी की जिस क़दर तारीफ़ की जाए कम है।

उन्हों ने कहा कि कामयाबी का सेहरा किसी एक खिलाड़ी को नहीं बल्कि पूरी टीम को जाता है। सीधे हाथ के फ़ास्ट बौलर फ़न जिन्होंने पाकिस्तान के ख़िलाफ़ वंडे सीरीज़ में ग़ैरमामूली कारकर्दगी का मुज़ाहरा किया है । उन्होंने टेस्ट सीरीज़ में शिकस्त के फ़ौरन बाद वंडे में शानदार कारकर्दगी को टीम की मजमूई कारकर्दगी का नतीजा क़रार देने के इलावा कप्तान एलेस्टर किक की तारीफ की , जिन्होंने मुतवातिर दो सेंचुएयरियों के साथ शानदार मुज़ाहरा किया है।

TOPPOPULARRECENT