फ़र्ज़शनासी से लापरवाही नाक़ाबिल-ए-बर्दाश्त

फ़र्ज़शनासी से लापरवाही नाक़ाबिल-ए-बर्दाश्त
ज़िला में महिकमा आबकारी के ओहदेदारों की लापरवाही की वजह से मिलावट शूदा सेंधी , शराब और ग़ैर मजाज़ शराब की फ़रोख़त में इज़ाफे की शिकायत रास्त चीफ़ मिनिस्टर को मिलने पर एक्साइज़ कमिशनर अहमद नदीम , चहारशंबा के दिन रेवेन्यू मीटिंग हाल में म

ज़िला में महिकमा आबकारी के ओहदेदारों की लापरवाही की वजह से मिलावट शूदा सेंधी , शराब और ग़ैर मजाज़ शराब की फ़रोख़त में इज़ाफे की शिकायत रास्त चीफ़ मिनिस्टर को मिलने पर एक्साइज़ कमिशनर अहमद नदीम , चहारशंबा के दिन रेवेन्यू मीटिंग हाल में मुनाक़िदा आबकारी ओहदेदारों के जायज़ा मीटिंग में ब्रहम होगए।

उन्होंने कहा कि एसी शिकायतें कभी भी रास्त चीफ़ मिनिस्टर तक नहीं की गईं और अब इस शिकायत पर चीफ़ मिनिस्टर काफ़ी ब्रहम हैं।

सेंधी में मिलावट को रोकना और अवाम की सेहत की हिफ़ाज़त करना महिकमा की अव्वलीन ज़िम्मेदारीयां हैं। इस में किसी किस्म की ग़फ़लत और लापरवाही बर्दाश्त नहीं की जाएगी।

अहमद नदीम जोकि अकलियती बहबूद के इंचार्ज कमिशनर भी हैं ओहदेदारों को सख़्त तरीन अलफ़ाज़ में झंजोड़ा कि वो अपने फ़राइज़ मंसबी पूरी तवज्जा और फ़र्ज़शनासी के जज़बा के साथ अंजाम दें।

बसूरत-ए-दीगर वो अपने ओहदों को छोड़ दें। उन्होंने ओहदेदारों पर ज़ोर दिया कि वो इनफ़ोर्समेंट टीमों में इज़ाफ़ा करें और रोज़ाना एक मौज़ा पर धावा डालें और ख़ातियों को गिरिफ़त में लेते हुए मुक़द्दमात भी दर्ज करें।

Top Stories