Tuesday , September 25 2018

फ़लकनुमा में ख़ातून के क़त्ल से सनसनी

हैदराबाद 18 दिसंबर: पुराने शहर के इलाके फ़लकनुमा में एक ख़ातून के क़त्ल के बाद इलाके में सनसनी फैल गई। बताया जाता हैके 40 साला समरीन बानो को मुबय्यना तौर पर बेरहमाना अंदाज़ में क़त्ल कर दिया गया।

इस ख़ातून की लाश को धोबी घाट के क़रीब फेंक दिया गया। ताहम पुलिस ने इस ख़ातून के क़त्ल में शौहर पर मुबय्यना तौर पर क़त्ल का शुबा ज़ाहिर किया है। इंस्पेक्टर फ़लकनुमा किरण कुमार के मुताबिक़ समरीन बानो जो हसन-नगर महमूदनगर इलाके के साकिन मुहम्मद अहमद की बीवी थी,उस का बेरहमाना अंदाज़ में गला घूँट कर क़त्ल किया गया। समरीन बानो ने दो साल पहले अहमद से शादी की थी और इस ख़ातून की ये दूसरी शादी थी।

पहले शौहर से ख़ातून का तलाक़ हो चुका था और पहले शौहर से ख़ातून को 4 बच्चे थे और बच्चों को शौहर ने अपने पास रख लिया था। अहमद से समरीन को कोई औलाद नहीं थी। मुतवफ़्फ़ी ख़ातून अक्सर अपने वालिदैन के मकान में रहा करती थी और उनके मकान से क़रीब में अहमद का मकान था।

ताहम पुलिस की उलझन उस वक़्त बढ़ गई जब समरीन बानो की बहन ने पुलिस को बयान दिया कि अहमद ने सुबह समरीन को मकान पर छोड़ा था। ताहम फ़लकनुमा पुलिस ने मुक़द्दमा दर्ज करते हुए हर ज़ावीये से समरीन बानो के क़त्ल केस की तहक़ीक़ात का आग़ाज़ कर दिया है।

TOPPOPULARRECENT