Wednesday , December 13 2017

फ़लक के बाप पर बीवी और तीन बेटीयों की फ़रोख्त का इल्ज़ाम

फ़लक को दूसरी औरत के हवाले करने के वाक़िया ने आज नया मोड़ इख़तियार कर लिया जब इस लड़की के नाना और नानी ने इल्ज़ाम आइद किया कि फ़लक के बाप शाह हुसैन ने अपनी बीवी और तीन बच्चों को जिन में फ़लक भी शामिल थी क़ुब्हा गिरी ( Prostitution)के लिए फ़रोख्त कर दिया

फ़लक को दूसरी औरत के हवाले करने के वाक़िया ने आज नया मोड़ इख़तियार कर लिया जब इस लड़की के नाना और नानी ने इल्ज़ाम आइद किया कि फ़लक के बाप शाह हुसैन ने अपनी बीवी और तीन बच्चों को जिन में फ़लक भी शामिल थी क़ुब्हा गिरी ( Prostitution)के लिए फ़रोख्त कर दिया था।

शाह हुसैन की बीवी मणि की माँ निशा और बाप मुहम्मद जमाल जो रिटायर रेलवे मुलाज़िम है कहा कि हमारे दामाद ने हमारी बेटी मुन्नी और इस के तीन बच्चों को क़ुब्हा गिरी में मुलव्वस अफ़राद को फ़रोख्त कर दिया था। निशा और जमाल ने जो बिहार के ज़िला मुज़फ़्फ़रपुर के मारीपोर टाउन में रहते हैं कहा कि मणि का असल नाम फैजान ख़ातून उर्फ़ मुन्नी है और इस का शौहर शाह हुसैन इसी ज़िला के दूसरे गाँव का रहने वाला है।

इन दोनों ने मज़ीद कहा कि हमारा दामाद ही असल ख़ाती है और हमें इस वाक़िया पर सख़्त हैरत और सदमा हुआ है। इस ज़ईफ़ जोड़े ने कहा कि जब हमें पता चला कि दामाद ने मुन्नी और तीन बच्चीयों को दिल्ली में जिस्मफरोशी के कारोबार में मुलव्वस ब्रोकरों को फ़रोख्त कर दिया है, ये इत्तिला मिलने पर हम बेचैन हो गए हैं, हम इंसाफ़ चाहते हैं।

दिल्ली पुलिस ने अपनी तहक़ीक़ात में पेशरफ़त करते हुए जुमा को फ़लक केस के एक कलीदी मुल्ज़िम राज कुमार को गिरफ़्तार कर लिया जब वो नई दिल्ली से फ़रार होने की कोशिश कर रहा था। इस दौरान एक औरत प्रतीमां को भी गिरफ़्तार किया गया है जो इंसानी स्मगलिंग के इस रैकेट में शामिल है जिस ने फ़लक को तशवीशनाक हालत में दवाख़ाना पहुंचाने वाली 14साला लड़की का मुबय्यना तौर पर इस्तेहसाल ( Torture)करने के वाक़िया में मुलव्वस है।पुलिस को शुबा है कि लड़कीयों की स्मगलिंग के वाक़िया का क़ुब्हा गिरी और बुरदा फ़रोशी से ताल्लुक़ है।

TOPPOPULARRECENT