Tuesday , July 17 2018

फ़लक नुमा में बीवी की लाश, क़ातिल शौहर गिरफ़्तार

फ़लकनुमा पुलिस स्टेशन हदूद में वाक़्ये जहांनुमा लांसर गर्वनमेंट स्कूल के क़रीब एक ख़ातून की लाश दस्तयाब होने पर इलाके में सनसनी फैल गई।

फ़लकनुमा पुलिस स्टेशन हदूद में वाक़्ये जहांनुमा लांसर गर्वनमेंट स्कूल के क़रीब एक ख़ातून की लाश दस्तयाब होने पर इलाके में सनसनी फैल गई।

बताया जाता हैके 35 साला ख़ातून जिस की शिनाख़्त नजमा सुलताना साकन नामपली की हैसियत से की गई है की लाश दस्तयाब होने पर फ़लकनुमा पुलिस ने क़त्ल का मुक़द्दमा दर्ज करके तहक़ीक़ात का आग़ाज़ किया था और अंदरून चंद घंटे मक़्तूला के शौहर मुहम्मद अनवर को गिरफ़्तार करलिया गया।

ज़राए ने बताया कि नजमा सुलताना और इस का शौहर मुहम्मद अनवर जो आदी शराबी बताया जाता है दोनों के दरमयान अक्सर झगड़ा हुआ करता था और कल रात देरगए भी दोनों के बीच बेहस-ओ-तकरार हुई।

ब्रहम मुहम्मद अनवर ने नजमा सुलताना के सर पर लाठी और पत्थर से वार करके उसे क़त्ल कर दिया और बादअज़ां लेश को जहांनुमा इलाके में फेंक दिया और इस के दो बच्चे एक लड़का और एक माह की लड़की को भी वहां पर छोड़कर फ़रार होगया।

मुक़ामी अवाम ने आज सुबह लाश दस्तयाब होने पर पुलिस को इत्तेला दी और पुलिस की टीम वहां पहूंच कर लाश को दवाख़ाना उस्मानिया के मुर्दा ख़ाना मुंतक़िल किया। जहां पर इस का पोस्टमार्टम किया गया।

पुलिस ज़राए ने बताया कि मुहम्मद अनवर ने उसकी साली के घर के क़रीब बीवी की लाश फेंकी ताकि लाश की शिनाख़्त जलद होसके। फ़लकनुमा पुलिस ने ऑटो ड्राईवर मुहम्मद अनवर को गिरफ़्तार करलिया है और उसे अदालत में पेश किया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT