Friday , January 19 2018

फ़लस्तीन की ICC में एक अप्रैल को शमूलीयत – बान्की मून

अक़वामे मुत्तहिदा के सेक्रेट्री जेनरल बान्की मून ने कहा है कि फ़लस्तीनी रियासत एक अप्रैल को इंटरनेशनल क्रीमिनल कोर्ट का हिस्सा बन जाएगी। इस के नतीजे में फ़लस्तीन इसराईल को उस के जंगी जराइम की बुनियाद पर बैनुल अक़वामी अदालत के क

अक़वामे मुत्तहिदा के सेक्रेट्री जेनरल बान्की मून ने कहा है कि फ़लस्तीनी रियासत एक अप्रैल को इंटरनेशनल क्रीमिनल कोर्ट का हिस्सा बन जाएगी। इस के नतीजे में फ़लस्तीन इसराईल को उस के जंगी जराइम की बुनियाद पर बैनुल अक़वामी अदालत के कटहरे में ला सकेगा।

फ़लस्तीनी अथार्टी ने इंटरनेशनल क्रीमिनल कोर्ट के रुम में मंज़ूर किए गए क़ानून की तौसीक़ पर मुश्तमिल दस्तावेज़ात जमा करा दिए हैं। अक़वामे मुत्तहिदा के हवाले से एक वेबसाइट पर मंगल और चहारशंबा की दरमयानी शब एक बयान सामने आया है जिस में सेक्रेट्री जेनरल ने कहा है कि फ़लस्तीन एक अप्रैल 2015 से इस आलमी इदारे का रुक्न बन जाएगा।

इसराईल ने फ़लस्तीनीयों के ख़िलाफ़ अपनी ज़ालिमाना कार्यवाईयों का आग़ाज़ 12 जून 2014 को किया था जब तीन इसराईली नौजवान लापता हो गए थे। उन की बाज़याबी के लिए इसराईली सेक्यूरिटी फ़ोर्सेस ने 2000 से ज़्यादा फ़लस्तीनीयों को गिरफ़्तार कर लिया था।

TOPPOPULARRECENT