Thursday , December 14 2017

फ़लाही इस्कीमात और तरक़्क़ी-ओ-तामीराती कामों को अव्वलीन तर्जीह

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने तेलंगाना के तमाम ज़िला कलेक्टरस के साथ मीटिंग मुनाक़िद किया और हुकूमत की तर्जीहात से वाक़िफ़ किराया।

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने तेलंगाना के तमाम ज़िला कलेक्टरस के साथ मीटिंग मुनाक़िद किया और हुकूमत की तर्जीहात से वाक़िफ़ किराया।

10 अज़ला के ज़िला कलेक्टरस और मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात के आला ओहदेदारों के साथ मुनाक़िदा मीटिंग में चन्द्रशेखर राव‌ ने ज़िला कलेक्टरस पर ज़िम्मेदारी आइद की कि वो हुकूमत की इस्कीमात पर बेहतर अंदाज़ में अमल आवरी को यक़ीनी बनाईं।

चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि ज़िला कलेक्टरस की ये ज़िम्मेदारी हैके वो फ़लाही और तरक़्क़ीयाती कामों पर तवज्जा मर्कूज़ करें। चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि एससी , एसटी सब प्लान पर अमल आवरी और अक़लियतों की भलाई के लिए वज़ा की गई इस्कीमात पर सख़्ती से अमल आवरी की जाये और उन इस्कीमात के फ़वाइद मुस्तहक़्क़ीन तक पहुंचने चाहिऐं।

उन्होंने कहा कि हुकूमत आइन्दा पाँच बरसों में फ़लाही इस्कीमात पर एक लाख करोड़ ख़र्च करने का मंसूबा रखती है। ज़िला कलेक्टरस की ज़िम्मेदारी हैके वो इस्कीमात पर कामयाब अमल आवरी को यक़ीनी बनाईं।

चीफ़ मिनिस्टर ने कलेक्टरस से कहा कि वो मानसून के आग़ाज़ के साथ ही चौकसी इख़तियार करलीं और अवाम को बारिश के नुक़्सानात से बचाने के लिए तमाम एहतियाती इक़दामात किए जाएं।

नशीबी इलाक़ों में पानी जमा होने से रोकने , नालों की सफ़ाई और दुसरे ज़रूरी इक़दामात किए जाएं। उन्होंने कहा कि बारिश के सबब पैदा होने वाले वबाई अमराज़ से निमटने के लिए महिकमा-ए-सेहत को चौकसी इख़तियार करनी चाहीए। हर ज़िला में मेडिकल टीम्स को तैयार रखा जाये जो मुतास्सिरीन को फ़ौरी तिब्बी इमदाद पहुंचाएं।

चन्द्रशेखर राव‌ ने क़रीब सीज़न के दौरान किसानों की हर मुम्किना मदद करने के लिए कलेक्टरस को हिदायत दी और कहा कि किसानों को मयारी बीज फ़राहम किए जाएं और नक़ली अदवियात सरबराह करने वालों के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की जाये।
चीफ़ मिनिस्टर ने कलेक्टरस को वाक़िफ़ करवाया कि हुकूमत ने चुनाव मंशूर में अवाम से जो वादे किए थे, उन पर बहरसूरत अमल किया जाएगा।

उन्होंने कलेक्टरस से कहा कि वो किसानों को इस बात का यक़ीन दिलाएं कि कर्ज़ों की माफ़ी की इस्कीम पर हुकूमत बहुत जल्द अमल करेगी और इस सिलसिले में बैंकर्स के साथ मुशावरत जारी है।

चन्द्रशेखर राव ने बारिश के पानी के तहफ़्फ़ुज़ के लिए इक़दामात करने ज़िला कलेक्टरस को मश्वरह दिया और कहा कि क़दीम तालाबों और कनटों का तहफ़्फ़ुज़ किया जाये ताकि वहां पानी का ज़ख़ीरा किया जा सके।

उन्होंने ज़िला कलेक्टरस से कहा कि वो तालाबों और ज़ख़ाइर आब पर नाजायज़ क़ब्ज़ों के ख़िलाफ़ भी कार्रवाई करें। मीटिंग में मौजूद वज़ीर आबपाशी हरीश राव‌ ने ज़िला कलेक्टरस को मश्वरा दिया कि वो बारिश के पानी को ज़ाए होने से बचाएं ताकि इस्कीम आबपाशी के लिए इस्तेमाल किया जा सके।

TOPPOPULARRECENT