फ़सादात‌ के दौरान उमर अबदुल्लाह हुकूमत सो रही है : महबूबा मुफ़्ती

फ़सादात‌ के दौरान उमर अबदुल्लाह हुकूमत सो रही है : महबूबा मुफ़्ती
पीपल्ज़ डेमोक्रेटिक पार्टी (पी डी पी) लीडर महबूबा मुफ़्ती ने हुकूमते जम्मू कश्मीर पर तन्क़ीद की कि वो फ़िर्कावाराना फ़सादात‌ को क़ाबू में लाने से क़ासिर है। उन्होंने कहा कि उमर अबदुल्लाह हुकूमत रियासत में इस बोहरान की संगीन घड़ी के दौर

पीपल्ज़ डेमोक्रेटिक पार्टी (पी डी पी) लीडर महबूबा मुफ़्ती ने हुकूमते जम्मू कश्मीर पर तन्क़ीद की कि वो फ़िर्कावाराना फ़सादात‌ को क़ाबू में लाने से क़ासिर है। उन्होंने कहा कि उमर अबदुल्लाह हुकूमत रियासत में इस बोहरान की संगीन घड़ी के दौरान आराम की नींद कररही है।

महबूबा मुफ़्ती ने कहा कि दो फ़िर्क़ों के दरमियान तसादुम बरपा है ऐसे में हुकूमत क्या कर रही है। ऐसा मालूम होता है कि सूरत-ए-हाल पर क़ाबू पाना किसी के बस में नहीं है।

जम्मू कश्मीर मेंजहां हिंदू मुस्लिम और सिखों की आबादी है बदबख्ताना तौर पर अमन दिरहम बरहम हुआ है और हुकूमत ख़ामोश तमाशाई बनी हुई है। महबूबा मुफ़्ती ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर उमर अबदुल्लाह ने सूरत-ए-हाल पर क़ाबू पाने के लिए अब तक कुछ क़दम नहीं उठाया। हमें अवाम के दरमियान पहुंच कर उनसे फ़िर्कावाराना हम आहंगी की बरक़रारी के लिए अपील करनी चाहीए।

महबूबा मुफ़्ती ने कहा कि पुलिस ने मेरी रिहायशगाह के बाहर पहरा लगा दिया है और हमें घर से बाहर निकलने की इजाज़त नहीं दी जा रही है।

Top Stories