फ़हरिस्त राय दहिंदगान की उर्दू में इशाअत का खैर मुकदम

फ़हरिस्त राय दहिंदगान की उर्दू में इशाअत का खैर मुकदम
बज़म जौहर पारलीमानी हलक़ा बीदर में लोक सभा चुनाव की फ़हरिस्त राय दहिंदगान को उर्दू ज़बान में शाय करने का खैर मुकदम करते हुए इलेएक्शन कमिशनर जाफ़र और रुकने पार्लीमान बीदर डॉ एम धर्म सिंह की कामयाब और मोस्सर नुमाइंदगी और उर्दू ज़बान से

बज़म जौहर पारलीमानी हलक़ा बीदर में लोक सभा चुनाव की फ़हरिस्त राय दहिंदगान को उर्दू ज़बान में शाय करने का खैर मुकदम करते हुए इलेएक्शन कमिशनर जाफ़र और रुकने पार्लीमान बीदर डॉ एम धर्म सिंह की कामयाब और मोस्सर नुमाइंदगी और उर्दू ज़बान से उनकी ग़ैरमामूली मुहब्बत का बैन सबूत जो पूरे मुल्क में पारलीमानी हलक़ा बीदर कर्नाटक को ये एज़ाज़ हासिल हुआ।

डॉ राही जनरल सेक्रेटरी बज़म जौहर-ओ-अंजुमन तरक़्क़ी उर्दू अज़ीम तर हैदराबाद ने कहा कि लोक सभा चुनाव जो बीदर 8 अप्रैल को मुक़र्रर है। इस के बाद अंजुमन तरक़्क़ी उर्दू और बज़म जौहर की तरफ से डॉ धर्म सिंह की ख़ैरमक़दमी तक़रीब का इनइक़ाद अमल में आएगा।

वाज़िह रहे कि डॉ धर्म सिंह साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर कर्नाटक उस्मानिया यूनीवर्सिटी के उर्दू ग्रैजूएट हैं और उन्ही की नुमाइंदगी पर बीदर उत्सव में पहली मर्तबा उर्दू मुशायरे का सरकारी सतह पर शानदार पैमाने पर इनइक़ाद अमल में आया। हालाँकि ये काम उर्दू के शहर हैदराबाद में होना चाहीए था लेकिन मुक़ामी क़ियादत की अदम दिलचस्पी इस बात का सबूत है।

Top Stories