Monday , February 26 2018

फ़हश फ़िल्म बीनी : न्यूज़ चैनल्स से पहले पूछगिछ पर मीडीया में नाराज़गी

फ़हश फ़िल्म बीनी मामला की तहक़ीक़ात करने वाली लेजिस्लेचर कमेटी(legislature committees) ने इन तीन वुज़रा को तलब करने का फ़ैसला किया है, जिन्हें इस स्कैंडल के बाद मुस्ताफ़ी होना पड़ा था हालाँकि कमेटी के इस फ़ैसला पर जहां फ़हश फ़िल्म बीनी के फूटेज नशर कर

फ़हश फ़िल्म बीनी मामला की तहक़ीक़ात करने वाली लेजिस्लेचर कमेटी(legislature committees) ने इन तीन वुज़रा को तलब करने का फ़ैसला किया है, जिन्हें इस स्कैंडल के बाद मुस्ताफ़ी होना पड़ा था हालाँकि कमेटी के इस फ़ैसला पर जहां फ़हश फ़िल्म बीनी के फूटेज नशर करने वाले टेलीविज़न चैनल से पहले पूछताछ करने की बात सामने आई थी, काफ़ी तनाज़ा हुआ था।

दो मुख़्तलिफ़ न्यूज़ चैनल्स की नुमाइंदगी करने वाले दो सीनीयर सहाफ़ीयों ने कमिटी के रूबरू कल हाज़िरी दी थी और आज भी इन से पूछताछ का सिलसिला जारी रहा। सहाफ़ीयों से की जाने वाली पूछगिछ पर मीडीया बिरादरी सख़्त नाराज़ है क्योंकि इनका मानना है कि ऐसा करने से सिर्फ सहाफ़ीयों को डराने धमकाने जैसा माहौल पैदा किया जा रहा है जबकि असल ख़ातियों से सख़्ती नहीं की जा रही है।

जब अख़बारी नुमाइंदों ने ये पूछा कि आया तीनों मुस्ताफ़ी वुज़रा को कमेटी में तलब करने का कोई फ़ैसला किया गया है या नहीं, तो कमेटी के सरबराह श्री शीळ्पा बदादोर ने कहा कि फ़ैसला तो ज़रूर किया गया है लेकिन इस मामला में मज़ीद तफ्सीलात आप को कल तक मालूम हो जाएगी।

कमेटी का आइन्दा इजलास 8 मार्च को मुनाक़िद शुदणी है, लेकिन बदादोर ने ये नहीं बताया कि तीनों ख़ाती वुज़रा को कमेटी के रूबरू कब पेश किया जाएगा। हालाँकि तीनों ख़ाती वुज़रा ने स्पीकर की जानिब से जारी की गई नोटिस का जवाब दाख़िल कर दिया है। स्पीकर जी बोपया ने ही इस माआमला की तहक़ीक़ात की ज़िम्मेदारी कमेटी को सौंपी है।

टेलीविज़न फूटेज के मुताबिक़ असेंबली की कार्रवाई के दौरान तीनों वुज़रा मोबाईल फ़ोन पर उर्यां मुनाज़िर देखने में मसरूफ़ पाए गए थे।

TOPPOPULARRECENT