Sunday , September 23 2018

फ़हश फ़िल्म बीनी मुआमला ,कर्नाटक में हुकूमत के ख़िलाफ़ सख़्त एहतिजाज

बीदर, १० फरवरी ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) कर्नाटक असेंबली में दौरान सेशन बी जे पी के तीन वुज़रा की जानिब से मोबाईल पर ब्लू फ़िल्म देखने के मुआमला में पार्टी क़ियादत की हिदायत पर तीन रियास्ती वुज़रा लक्ष्मी सावरी ,सी सी पाटिल और क्रि

बीदर, १० फरवरी ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) कर्नाटक असेंबली में दौरान सेशन बी जे पी के तीन वुज़रा की जानिब से मोबाईल पर ब्लू फ़िल्म देखने के मुआमला में पार्टी क़ियादत की हिदायत पर तीन रियास्ती वुज़रा लक्ष्मी सावरी ,सी सी पाटिल और क्रिष्ना पालमीर ने जहां अपने वज़ारती ओहदों से इस्तीफ़ा दे दिया वहां रियास्ती असेंबली में अपोज़ीशन की जानिब से वक्फ़ा ,वक्फ़ा से किए जाने वाले हंगामों और एहतिजाज के बावजूद रियासत के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर हुकूमत के ख़िलाफ़ एहतिजाज जारी रहा और ये सिलसिला गुज़शता शब देर गए तक जारी रहा ।

रियासत में मुख़्तलिफ़ पार्टीयां मज़कूरा तीनों वुज़रा के इस्तीफ़ों से मुतमइन नहीं हैं इन को असेंबली की रुकनीयत से बरख़ास्त करने का मुतालिबा किया जा रहा है । असेंबली सेशन के दौरान ब्लू फ़िल्म देखने के हरकत की मुज़म्मत करते हुए कर्नाटक रक्ष्ना वैद्यकिय के अरकान ने शहर बीदर में एहतिजाज मुनज़्ज़म कर के तीनों वुज़रा आग के पुतलों को नज़र-ए-आतिश किया और एक एहितजाजी रैली मुनज़्ज़म की । एहितजाजी मुज़ाहिरीन बद अख़लाक़ वुज़रा के ख़िलाफ़ नारे लगा रहे थे । तंज़ीम के क़ाइदीन ने इस मौक़ा पर अपनी तक़ारीर मैं मज़कूरा वाक़िया की शदीद मुज़म्मत करते हुए बताया कि रियास्ती अवाम ख़ुश्कसाली के इलावा दीगर कई मुश्किलात और परेशानीयों का सामना कर रही है मगर रियास्ती वुज़रा उन के मसाइल को हल करने की बजाय रंगरलीयों और ऐश करने में मसरूफ़ हैं जो इंतिहाई शर्मनाक अमल है ख़ाती वुज़रा के ख़िलाफ़ कड़ी कार्रवाई करने का मुतालिबा किया गया । ज़िला कांग्रेस और यूथ कांग्रेस कमेटी की जानिब से अभी असेंबली में दौरान सेशन ब्लू फ़िल्म देखने वाले वुज़रा के ख़िलाफ़ एहतिजाज मुनज़्ज़म किया गया । कांग्रेसी कारकुनों ने इल्ज़ाम आइद किया कि असेंबली में बी जे पी वुज़रा ने ब्लू फ़िल्म देख कर इस मुक़द्दस सरज़मीन को नापाक किया है ।

अरविंद अर्ली जनरल सेक्रेटरी ज़िला कांग्रेस ,आनंद देवा पा सदर ज़िला यूथ कांग्रेस ,अमृत चमकोड,पण्डित चदरी ,प्रदीप कशनोर ,शंकर दौडी ,रुकमा रेड्डी पाटिल और श्रीमती द्रौपदी दनडे वग़ैरा ने एहतिजाज में हिस्सा लिया । इसी दौरान स्टूडैंट फेडरेशन आफ़
इंडिया के तलबा-ए-ने रियास्ती वुज़रा की इस मज़मूम हरकत के ख़िलाफ़ शहर में एक एहितजाजी रिया ली मुनज़्ज़म की और इस वाक़िया की मुज़म्मत करते हुए रियास्ती गवर्नर के नाम एक मकतूब इरसाल किया ।मसरस वजए कुमार सोनारे ,लक्ष्मी बाइगे ,संतोष दयानंद और सुमन वग़ैरा ने रैली में हिस्सा लिया ।

TOPPOPULARRECENT