Wednesday , December 13 2017

फ़हश बीनी मुआमला, गुजरात असेंबली इजलास मुल्तवी

गुजरात असेंबली में बी जे पी अरकान असेंबली की जानिब से फ़हश बीनी मुआमला को लेकर कांग्रेस अरकान के आज मुसलसल तीसरे रोज़ शदीद एहतिजाज के सबब असेंबली इजलास को एक घंटे के लिए मुल्तवी कर दिया गया। आज ऐवान में जैसे ही वकफ़ा-ए-सवालात का आग़ाज़

गुजरात असेंबली में बी जे पी अरकान असेंबली की जानिब से फ़हश बीनी मुआमला को लेकर कांग्रेस अरकान के आज मुसलसल तीसरे रोज़ शदीद एहतिजाज के सबब असेंबली इजलास को एक घंटे के लिए मुल्तवी कर दिया गया। आज ऐवान में जैसे ही वकफ़ा-ए-सवालात का आग़ाज़ हुआ, कांग्रेस अरकान ने नारेबाज़ी करते हुए ऐवान में फ़हश बीनी करने वाले बी जे पी अरकान को बरतरफ़ करने का स्पीकर से मुतालिबा किया।

अरकान अपनी नशिस्तों से उठ खड़े होते हुए स्पीकर के पोडियम तक पहुंच गए। स्पीकर की जानिब से नारेबाज़ी रोक देने की मुतअद्दिद अपीलों के बावजूद एहतिजाजी कांग्रेसी अरकान ने नारेबाज़ी, एहतिजाज नहीं रोका । अरकान की जानिब से मुसलसल नारेबाज़ी और काग़ज़ात को हवा में उछाल दिए जाने के बाद गुजरात असेंबली स्पीकर गणपत वसावा ने वकफ़ा-ए-सवालात के इख़तेताम तक ऐवान की कार्रवाई को मुल्तवी कर दिया। रियास्ती असेंबली में कल भी कांग्रेस के एहतिजाज के सबब चार मर्तबा ऐवान की कार्रवाई मुल्तवी की गई थी।

TOPPOPULARRECENT