Monday , December 11 2017

फ़िर्कावाराना झड़प मुक़द्दमे में बी जे पी कारकुन और दीगर 6 अफ़राद पर मुक़द्दमा

बी जे पी के एक कारकुन और दीगर 6 अफ़राद के ख़िलाफ़ इक़दाम‍-ए‍-क़त्ल और फ़सादाद का मुक़द्दमा दर्ज कर लिया गया है। ये मुक़द्दमा ज़िला मुज़फ़्फ़रनगर के देहात स्वर्ण में फ़िर्कावाराना झड़प से ताल्लुक़ रखता है। ये झड़प शाहपुर के इलाक़े में मंगल के दिन

बी जे पी के एक कारकुन और दीगर 6 अफ़राद के ख़िलाफ़ इक़दाम‍-ए‍-क़त्ल और फ़सादाद का मुक़द्दमा दर्ज कर लिया गया है। ये मुक़द्दमा ज़िला मुज़फ़्फ़रनगर के देहात स्वर्ण में फ़िर्कावाराना झड़प से ताल्लुक़ रखता है। ये झड़प शाहपुर के इलाक़े में मंगल के दिन दो गिरोहों के दरमियान हुई थी।

पुलिस ने 150 अफ़राद के ख़िलाफ़ इस सिलसिले में मुक़द्दमा दर्ज करते हुए 14 अफ़राद को गिरफ़्तार कर लिया था। झड़प का आग़ाज़ उस वक़्त हुआ जबकि एक शख़्स मुहम्मद वली दूसरे फ़िर्क़ा से ताल्लुक़ रखने वाले चंद अफ़राद के हमले में ज़ख़मी हो गया था। हिन्दी बोलने वाली रियास्तों में आम इंतेख़ाबात से क़बल फ़िर्कावाराना कशीदगी पैदा करने की कोशिश जारी है।

चंद दिन पहले इंदौर में भी मुबय्यना गावकुशी के तनाज़े पर फ़िर्कावाराना झड़प हुई थी।एक बड़े मवेशी के ढांचे को गाय का ढांचा क़रार देते हुए हंगामा आराई की गई थी जिस की वजह से शहर इंदौर में कर्फ़यू भी नाफ़िज़ किया गया था।

TOPPOPULARRECENT