Tuesday , December 12 2017

फ़िर्कावाराना फ़सादात के 8 मुल्ज़िमीन की दरख़ास्त ज़मानत मुस्तरद

एक मुक़ामी अदालत ने ज़िला के तशद्दुद ज़दा देहात कंवल नगर में फ़िर्कावाराना फ़सादात के सिलसिले में गिरफ़्तार आठ अफ़राद की दरख़ास्त ज़मानत मुस्तरद करदी। चीफ़ जोडेशील मजिस्ट्रेट के पी सिंह ने कहा कि ये अफ़राद 29 अगस्त को इस इलाक़े की क़ौमी

एक मुक़ामी अदालत ने ज़िला के तशद्दुद ज़दा देहात कंवल नगर में फ़िर्कावाराना फ़सादात के सिलसिले में गिरफ़्तार आठ अफ़राद की दरख़ास्त ज़मानत मुस्तरद करदी। चीफ़ जोडेशील मजिस्ट्रेट के पी सिंह ने कहा कि ये अफ़राद 29 अगस्त को इस इलाक़े की क़ौमी शाहराहों और दीगर सड़कों की नाका बंदी करने में और हथियार साथ रखने में मुलव्विस थे।

एक चिते को नज़र-ए-आतिश करने के बाद वापसी के दौरान मुल्ज़िमीन ने कई मकानें और दुकानों पर जो एक मख़सूस तबक़े की मिल्कियत थीं हमले किए थे और उन्हें नुक़्सान पहुंचाया था। जिस की वजह से देहात में कशीदगी फैल गई थी।

इस तनाज़े के सिलसिले में दोनों फ़िरक़ों के दरमियान झड़प हुई थी जिस से कम अज़ कम तीन अफ़राद हलाक होगए थे और इस इलाक़े में कर्फ़यू नाफ़िज़ कर दिया गया था ।कई अफ़राद को शुबा की बिना पर हिरासत में ले लिया गया था ताहम बादअज़ां उन्हें रिहा कर दिया गया।

TOPPOPULARRECENT