Tuesday , December 12 2017

फ़िलपाइन: मुतास्सिरीन के लिए आलमी कोशिशों में तेज़ी

फ़िलपाइन में समुंद्री तूफ़ान से मुतास्सिरा इलाक़ों में इमदादी काम ज़ोरो शोर से जारी है और अमरीकी वज़ारते दिफ़ा पेन्टगॉन इस काम को मज़ीद तेज़ करने के लिए अपना एक तय्यारा बर्दार बहरी जहाज़ भी भेज रहा है। फ़िलपाइन में टाइफून हेयान को आए चा

फ़िलपाइन में समुंद्री तूफ़ान से मुतास्सिरा इलाक़ों में इमदादी काम ज़ोरो शोर से जारी है और अमरीकी वज़ारते दिफ़ा पेन्टगॉन इस काम को मज़ीद तेज़ करने के लिए अपना एक तय्यारा बर्दार बहरी जहाज़ भी भेज रहा है। फ़िलपाइन में टाइफून हेयान को आए चार रोज़ गुज़र चुके हैं लेकिन बाअज़ दूर दराज़ इलाक़ों में मुतास्सिरीन तक मंगल को भी इमदाद नहीं पहुंच सकी है।

अमरीका ने पीर को इंसानी हमदर्दी की बुनियाद तूफ़ान से मुतास्सिरा अफ़राद के लिए दो करोड़ डॉलर इमदाद की फ़राहमी का एलान किया था। जब कि इमदादी कामों में तेज़ी के लिए अमरीका यू एस एस जॉर्ज वाशिंगटन नामी जहाज़ भी भेज रहा है जिस पर बहरीया के 5,000 ओहदादार और 80 से ज़ाइद तय्यारे और हैलीकाप्टर मौजूद हैं।

उन का कहना था कि कोशिशें की जारी हैं कि उन लोगों तक रसाई हासिल की जाए जो मुवासलाती राब्तों के मुनक़ते होने की वजह से अपने इलाक़ों में महसूर हैं। हुक्काम का कहना है कि तबाहकुन समुंद्री तूफ़ान के बाइस मरने वालों की तादाद 10,000 या इस से भी ज़्यादा हो सकती है।

TOPPOPULARRECENT