Thursday , February 22 2018

फ़िलपाइन में ख़तरनाक तरीन तूफ़ान से लाखों अफ़राद मुतास्सिर

फ़िलपाइन से रवां साल दुनिया का ख़तरनाक तरीन समुंद्री तूफ़ान हेयान टकरा गया। अब तक किसी जानी नुक़्सान की इत्तिला नहीं मिली जबकि लाखों अफ़राद को पहले ही महफ़ूज़ मुक़ामात पर मुंतक़िल कर दिया गया है। फ़िलपाइन के महकमा मौसमियात का कहना है

फ़िलपाइन से रवां साल दुनिया का ख़तरनाक तरीन समुंद्री तूफ़ान हेयान टकरा गया। अब तक किसी जानी नुक़्सान की इत्तिला नहीं मिली जबकि लाखों अफ़राद को पहले ही महफ़ूज़ मुक़ामात पर मुंतक़िल कर दिया गया है। फ़िलपाइन के महकमा मौसमियात का कहना है कि सूबा सुमार में तूफ़ान के बाइस 171 किलोमीटर फ़ी घंटे की रफ़्तार से तेज़ हवाएं चल रही हैं।

तेज़ हवा से फ़िलपाइन की तारीख़ की बदतरीन तबाही का ख़द्शा ज़ाहिर किया जा रहा है। किसी भी नाख़ुशगवार वाक़े से बचने के लिए साहिली इलाक़ों से लाखों अफ़राद को पहले ही महफ़ूज़ मुक़ामात पर मुंतक़िल कर दिया गया है।

फ़िलपाइन के सदर ने किसी भी हंगामी सूरते हाल से निमटने के लिए तीन C1-30 तय्यारे, 32 हेलीकॉप्टरों समेत 20 बहरी जहाज़ों को तैयार रहने का हुक्म दे दिया है।

हुक्काम के मुताबिक़ ये इस साल फ़िलपाइन में आने वाला पच्चीसवां तूफ़ान है। माहिरीन मौसमियात के मुताबिक़ अगर सैटेलाइट की मदद से ली जाने वाली तसावीर की बुनियाद पर क़ायम अंदाज़े सही निकले तो ये ज़मीनी इलाक़े से टकराने वाला तारीख़ का सब से ताक़तवर समुंद्री तूफ़ान साबित हो सकता है।

TOPPOPULARRECENT