Monday , December 18 2017

फ़ौजी मुहम्मद फ़िरोज़ ख़ान की मौत मुल्क का सानिहा :ज़ाहिद अली ख़ान

जनाब ज़ाहिद अली ख़ां एडीटर सियासत ने शहीद फ़ौजी मुहम्मद फीरोज़ ख़ान की मौत को ना सिर्फ़ हैदराबाद बल्कि मुल्क के लिए एक सानिहा क़रार देते हुए कहा कि मुहम्मद फीरोज़ ख़ान ने जिस जाँबाज़ी का मुज़ाहरा करते हुए सरहदों की हिफ़ाज़त के लिए अपनी जान

जनाब ज़ाहिद अली ख़ां एडीटर सियासत ने शहीद फ़ौजी मुहम्मद फीरोज़ ख़ान की मौत को ना सिर्फ़ हैदराबाद बल्कि मुल्क के लिए एक सानिहा क़रार देते हुए कहा कि मुहम्मद फीरोज़ ख़ान ने जिस जाँबाज़ी का मुज़ाहरा करते हुए सरहदों की हिफ़ाज़त के लिए अपनी जान दी है , वो क़ाबिल रशक है।

उन्होंने शहीद के अफ़रादे ख़ानदान से इज़हार ताज़ियत करते हुए कहा कि फीरोज़ ख़ान के तीन बच्चों, चार साला अफ्शीन, तीन साला अशरफ़ और 8 माह की शीरख़वार आएशा के लिए फी कस 50 हज़ार रुपये तालीम-ओ-तर्बीयत के लिए इमदाद फ़राहम करने का फैसला किया है।

एडीटर सियासत ने बताया कि फीरोज़ ख़ान के बच्चों को ये मदद आबिद अली ख़ां एजूकेशनल ट्रस्ट के ज़रीया फ़राहम की जाएगी। उन्होंने तवक़्क़ो ज़ाहिर की के हुकूमत सरहदों की हिफ़ाज़त करने वाले इस फ़ौजी की ख़िदमात की सराहना करते हुए उनके घर वालों को मुनासिब माली मदद फ़राहम करेगी और बहादुर फीरोज़ ख़ान को सरहद पर जान देने के इव्ज़ बावक़ार बाद अज़ मर्ग दीए जाने वाले एवार्ड परम वीर चक्कर से नवाज़ने का एलान करेगी।

TOPPOPULARRECENT