Sunday , December 17 2017

फ़ौज तमाम चैलेंजों का सामना करने तैयार : जनरल बिक्रम सिंह

हुकूमत फ़ौज की ज़रूरीयात की तकमील की पूरी तरह पाबंद है और फ़ौज तमाम चैलेंजस‌ का सामने करने पूरी तरह तैयार है । सबकदोश होने वाले सरबराह फ़ौज जनरल बिक्रम सिंह ने आज कहा कि बहैसियत सरबराह फ़ौज में तैक़ून देना फ़ौज जो सरहद पर तैनात हैं हमारी ख

हुकूमत फ़ौज की ज़रूरीयात की तकमील की पूरी तरह पाबंद है और फ़ौज तमाम चैलेंजस‌ का सामने करने पूरी तरह तैयार है । सबकदोश होने वाले सरबराह फ़ौज जनरल बिक्रम सिंह ने आज कहा कि बहैसियत सरबराह फ़ौज में तैक़ून देना फ़ौज जो सरहद पर तैनात हैं हमारी ख़ुदमुख़तारी और इलाक़ाई यकजहती का तहफ़्फ़ुज़ करने के काबिल है।

वो एक प्रेस कान्फ्रेंस से ख़िताब कररहे थे और कारगिल जंग यौम फ़तह की 15वीं सालगिरा में शिरकत करने केलिए यहां आए हुए थे। इस सवाल पर कि क्या कारगिल जंग के बाद फ़ौज के हौसले पसंद होगए हैं उन्होंने कहा कि तबदिलियां बेशक आई हैं लेकिन फ़ौज का हौसला पस्त नहीं हुआ।

ये अब भी तमाम चैलेंजों से निमटने केलिए पूरी तरह तैयार हैं। मौजूदा हुकूमत ने तैक़ून दिया है कि वो फ़ौज की तमाम ज़रूरियात की तकमील करने की पाबंद रहेंगी। इस लिए में भी तैक़ून देता हूँ कि फ़ौज तमाम चैलेंजों का सामने करेगी। इस सवाल पर कि फ़ौजी की ज़िंदगी कारगिल जंग के बाद बेहतर होगई है। उन्होंने कहा कि ये कई गुना बेहतर होगई है बल्कि बेहतरी नुमायां हैं।

TOPPOPULARRECENT