Sunday , November 19 2017
Home / AP/Telangana / 10 लाख रुपये सालाना आमदनी पर पकवान गैस सब्सीडी बर्ख़ास्त

10 लाख रुपये सालाना आमदनी पर पकवान गैस सब्सीडी बर्ख़ास्त

हैदराबाद 17 मार्च: मर्कज़ी हुकूमत की तरफ से 10 लाख सालाना आमदनी रखने वाले पकवान गैस सारिफ़ीन की सब्सीडी को बरख़ास्त करने का फ़ैसला किया गया है और इस फ़ैसले पर सख़्ती से अमल आवरी के लिए जारीया माह के अवाख़िर तक एसे सारिफ़ीन की निशानदेही करली जाएगी जो सालाना दस लाख रुपये आमदनी रखते हुए पकवान गैस पर सब्सीडी हासिल कर रहे हैं।

मर्कज़ी हुकूमत ने सब्सीडी के एलान के वक़्त ही इस बात की तस्दीक कर दी थी के जो शहरी दस लाख से ज़ाइद आमदनी रखते हैं उन्हें सब्सीडी की रक़म नहीं दी जाएगी लेकिन मेकानिज़म ना होने के सबब एसे लोगें की निशानदेही मुश्किल हो रही है मगर अब हुकूमत ने पिछ्ले एक हफ़्ते से एक मुहिम शुरू की है जिसमें एस एम एस के ज़रीये पकवान गैस सारिफ़ीन को मतला किया जा रहा है कि अगर वो दस लाख से कम सालाना आमदनी रखते हैं तो अपने डसटरी ब्यूटरस के पास एक डीकलेरेशन जमा करवाईं ताकि उन्हें हासिल होने वाली सब्सीडी का सिलसिला जारी रहे।

क़ौमी सतह पर दस लाख से ज़ाइद आमदनी रखने वाले एसे तीन लाख लोगें की निशानदेही की गई है जो पकवान गैस पर सब्सीडी अब तक हासिल कर रहे थे लेकिन आइन्दा उन्हें सब्सीडी की इजराई का सिलसिला बंद हो जाएगीगा।

वज़ारत पेट्रोलीयम-ओ-क़ुदरती गैस की तरफ से महिकमा इन्कम टैक्स के पास मौजूद तफ़सीलात इकट्ठा करते हुए एसे सारिफ़ीन की निशानदेही की जा रही है जो दस लाख से ज़ाइद आमदनी रखने के बावजूद गैस पर सब्सीडी की रक़म हासिल कर रहे हैं।

बताया जाता है कि मर्कज़ी हुकूमत ने सब्सीडी हासिल करने वालों की तादाद में तख़फ़ीफ़ और हुकूमत के ख़ज़ाने पर होने वाले असरात से बचाओ के लिए सख़्त इक़दामात का आग़ाज़ किया है जिसके तहत इन तमाम लोगें की निशानदेही की जाएगी जो सब्सीडी के लिए अहल ना होते हुए सब्सीडी हासिल कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT