Tuesday , December 12 2017

100 करोड़ का बिजनेस करना फ़िल्म की कामयाबी की अलामत नहीं : आमिर ख़ान

मुंबई, २१ नवंबर: (पीटीआई) बालीवुड ऐक्टर आमिर ख़ान ने कहा कि आजकल किसी भी फ़िल्म की बॉक्स ऑफ़िस पर कामयाबी की अलामत 100 करोड़ रुपए का बिजनेस बन चुका है लेकिन इनका कहना है कि 100 करोड़ रुपय मामूली नहीं होते हो सकता है बाअज़ फिल्मों ने इतना बिज़न

मुंबई, २१ नवंबर: (पीटीआई) बालीवुड ऐक्टर आमिर ख़ान ने कहा कि आजकल किसी भी फ़िल्म की बॉक्स ऑफ़िस पर कामयाबी की अलामत 100 करोड़ रुपए का बिजनेस बन चुका है लेकिन इनका कहना है कि 100 करोड़ रुपय मामूली नहीं होते हो सकता है बाअज़ फिल्मों ने इतना बिज़नेस किया और बाअज़ ने ना किया हो ।

बड़ी बड़ी रक़ूमात वाले बिज़नेस इस बात की अलामत नहीं कि फ़िल्म अच्छी बनाई गई है या अवाम में उसकी अच्छी पज़ीराई हुई है । याद रहे कि आमिर ख़ान की तीन फिल्मों थ्री इडियट्स गजनी और फ़ना ने बिलतर्तीब 350 150 और 100 करोड़ रुपए का बिज़नेस किया था जो इस बात की अलामत है कि फिल्मों ने वाक़ातन कामयाबी हासिल की लेकिन इस के बावजूद आमिर ख़ान यही कहते हैं कि उन्हें हिन्दसी खेल पर कोई एतिमाद नहीं है ।

पी टी आई से बात करते हुए उन्होंने कहा कि शायक़ीन की बड़ी तादाद फ़िल्म देखने इसलिए आती है कि किसी मख़सूस फ़िल्म में इनका कोई मख़सूस हीरो होता है लेकिन मुझे फिर कहने दीजिए कि बिज़नेस के मुताल्लिक़ ऐसे आदाद गुमराहकुन भी हो सकते हैं । फ़िल्म की असल कामयाबी वो है कि इस से वाबस्ता तमाम फ़नकार और टेक्नीशन साथ में बैठ कर फ़िल्म देखें (रीलीज़ से क़बल ) और ये महसूस करें कि उन्होंने जिस अंदाज़ में फ़िल्म बनानी चाही थी वो बिलकुल उसी अंदाज़ में बनी है।

इस तरह तख़लीक़ी इतमीनान हासिल होता है और वही फ़िल्म की पहली कामयाबी है ।

TOPPOPULARRECENT