Saturday , December 16 2017

100 मुस्लिम ख़ानदानों में इमदाद की तक़सीम बी जे पी क़ाइद श्रीधर का ख़िताब

हैदराबाद 06 अगस्त ( सियासत न्यूज़) मिस्टर के सिरीधर रुकन सहातीह ट्रस्ट-ओ-बी जे पी क़ाइद ने कहा कि वो माह रमज़ान उल-मुबारक के मौक़ा पर ग़रीब रोज़ा दारों और ईद के लिए मुख़्तलिफ़ अशीया के पाकेटस तैय्यार कर के तक़सीम करने को अपना फ़र्ज़त

हैदराबाद 06 अगस्त ( सियासत न्यूज़) मिस्टर के सिरीधर रुकन सहातीह ट्रस्ट-ओ-बी जे पी क़ाइद ने कहा कि वो माह रमज़ान उल-मुबारक के मौक़ा पर ग़रीब रोज़ा दारों और ईद के लिए मुख़्तलिफ़ अशीया के पाकेटस तैय्यार कर के तक़सीम करने को अपना फ़र्ज़तसव्वुर करते हैं ।

क्योंकि वो माह रमज़ान में रोज़ा दारों को ईद की ख़ुशीयां बाटने पर उन्हें रोज़ादार दावो से नवाज़ते हैं । लिहाज़ा गुज़शता दिन उन्हों ने हिमायत नगर के इलाक़ा में ग़रीब मुस्लिम तक़रीबन 100 ख़ानदानों में 20 किलो चावल एक केलो शुक्र एक किलो अमली एक किलो मिर्च एक किलो तेल एक केलो डाला घी और पाँच केलो गहियों पर मुश्तमिल पिया किट्स की तक़सीम-ए-अमल में लाई ।

उन्हों ने सहातीह ट्रस्ट की कारकर्दगी कातज़किरा करते हुए कहा है कि सहातीह की जानिब से माह रमज़ान उल-मुबारक के मौक़ा पर ना सिर्फ शहर हैदराबाद बल्कि रियासत के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर 20 करोड़ की ग़रीबमुस्लिम रोज़ा दारों में माली इमदाद फ़राहम की जाती है ।

मिस्टर सिरीधर ने कहा है कि इसतरह की माली इमदाद और ग़रीब अफ़राद में मुख़्तलिफ़ अशीया की तक़सीम से उन्हें दिल्ली सुकून हासिल होता है । इस के इलावा इन कामों के ज़रीया फ़िर्कावाराना हम आहंगी-ओ-आपसी इत्तिहाद-ओ-भाई चारगी को भी फ़रोग़ दिया जा सकता है ।

TOPPOPULARRECENT