108 एम्बुलेंस सर्विस में इज़ाफ़ा करने का फ़ैसला

108  एम्बुलेंस सर्विस में इज़ाफ़ा करने का फ़ैसला

हैदराबाद 17 मार्च: रियासत तेलंगाना में हंगामी नौईयत की तिब्बी सहूलतों की फ़राहमी के लिए 108 एम्बुलेंस सर्विस की तादाद में इज़ाफ़ा करने का हुकूमत ने फ़ैसला किया और हुकूमत के इस फ़ैसले की रोशनी में आजलाना तौर पर इक़दामात के ज़रीये नएएम्बुलेंस सर्विस की तैयारी अमल में लाई।

वज़ीर-ए-सेहत-ओ-तबाबत लकशमा रेड्डी ने शहरे हैदराबाद में नेक्लस रोड के पास वाक़्ये पीपल्ज़ प्लाज़ा के पास 145 नई 108 एम्बुलेंस गाड़ीयों का इफ़्तेताह किया। इस मौके पर इज़हार-ए-ख़याल करते हुए लकशमा रेड्डी ने कहा कि आइन्दा तीन माह में कई 108 एम्बुलेंस सर्विस गाड़ियां फ़राहम की जाएँगी।

उन्होंने कहा कि अवाम को हर सतह पर बेहतर-ओ-असरी तिब्बी सहूलतें फ़राहम करने के साथ साथ हंगामी नौईयत की तिब्बी सहूलतें ( एम्बुलेंस सर्विस) फ़राहम करने के लिए बेहतर इक़दामात किए जा रहे हैं और उन इक़दामात के हिस्सा के तौर पर नई 108 एम्बुलेंस सर्विस का आग़ाज़ किया गया।

वज़ीर-ए-सेहत-ओ-तबाबत ने बताया कि अतफ़ाल वग़ैरा का तहफ़्फ़ुज़ करने के लिए 102 सर्विस (ख़िदमात) के साथ साथ ग़रीब अवाम के लिए मुफ़्त मॉर्चरी ख़िदमात का भी आग़ाज़ किया जाएगा। इस मौके पर आला ओहदेदारान महकमा-ए-सेहत-ओ-तबाबत भी मौजूद थे।

Top Stories