Sunday , July 22 2018

12 कार्पोरेशंस और दुसरे नामज़द ओहदों पर अनक़रीब तक़र्रुत

हैदराबाद 13 अगस्त चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने 17अगस्त ता 23 अगस्त् देही इलाक़ों की तरक़्क़ी से मुताल्लिक़ ग्राम ज्योति प्रोग्राम पर कामयाब अमल आवरी के लिए पार्टी के अवामी नुमाइंदों के साथ मीटिंग मुनाक़िद की।

टी आर एस लेजिस्लेचर पार्टी कि मीटिंग जो तक़रीबन 3 घंटे तक जारी रही इस में ग्राम ज्योति प्रोग्राम पर अमल आवरी के सिलसिले में अवामी नुमाइंदों को रहनुमायाना ख़ुतूत जारी किए गए।

चीफ़ मिनिस्टर ने इस प्रोग्राम की कामयाबी के लिए अरकाने पार्लियामेंट-ओ-असेंबली, अरकान क़ानूनसाज़ कौंसिल और अज़ला के सीनीयर क़ाइदीन को मुतहर्रिक होने की हिदायत दी है। चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि हर अवामी नुमाइंदे को एक गांव मुंतख़ब करते हुए उस की तरक़्क़ी पर तवज्जा दीनी चाहीए।

इस तरह ना सिर्फ देही इलाक़ों की तरक़्क़ी होगी बल्कि पार्टी भी बुनियादी सतह से मुस्तहकम होगी। चीफ़ मिनिस्टर ने अप्पोज़ीशन जमातों की तरफ से हुकूमत को निशाना बनाने का हवाला देते हुए कहा कि अप्पोज़ीशन की तन्क़ीदों का मुक़ाबला बेहतर कारकर्दगी के ज़रीये किया जा सकता है।

बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि हम देही इलाक़ों में बुनियादी सहूलतों की फ़राहमी के ज़रीया अप्पोज़ीशन का जवाब दे सकते हैं।

17 ता 23अगस्त इस प्रोग्राम पर अमल आवरी के दौरान चीफ़ मिनिस्टर ख़ुद भी मुख़्तलिफ़ अज़ला का दौरा करेंगे। उन्होंने वुज़रा को हिदायत दी के वो अपने मुताल्लिक़ा अज़ला में इस प्रोग्राम पर अमल आवरी की निगरानी करें।

चीफ़ मिनिस्टर ने पार्टी के इस्तिहकाम के लिए बहुत जल्द मवाज़आत और मंडल की सतह पर कमेटीयों की तशकील का यकीन दिया। उन्होंने पार्टी क़ाइदीन से कहा कि वो मंडलों और गांव में मुतहर्रिक कारकुनों के नामों पर मुश्तमिल पैनल पार्टी को पेश करें।

TOPPOPULARRECENT