Saturday , January 20 2018

12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात के लिए वोट को हथियार बनाएँ:ऐडवोकेट मुहम्मद जमाल

जंगों: 25 जनवरी: अक़लियती चैरमैन कांग्रेस ज़िला वर्ंगल मुहम्मद जमाल शरीफ़ ऐडवोकेट ने कहा कि रियासती हुकूमत सिर्फ अवाम से वादा कर रही है, जब कि इस पर अमल करना मुश्किल है। हर क़ौम-ओ-मज़हब के अवाम को चीफ़ मिनिस्टर ने धोका दिया है।

मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात देने का वादा किया, मगर आज तक इस पर कोई पहल नहीं हुई, जब कि दो साल का अरसा होने को आरहा है।उन्होंने कहा कि मसाजिद के अइम्मा-ओ-मोज़नीन को एक हज़ार रुपये देने का ऐलान किया गया, मगर अब तक ये रक़म जारी नहीं की गई।

सिर्फ मुसलमानों को धोका देकर बलदी चुनाव हैदराबाद में वोट हासिल करने की कोशिश की जा रही है। उन्होंने कहा कि शहरे हैदराबाद के बाशऊर मुस्लिम वोटर्स सोच समझ कर वोट दें और हुकूमत को इस बात का एहसास दिलाएँ कि 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात ना देने से शहर के मुस्लमान इस पार्टी से दूर हो गए हैं। अगर इस वक़्त हमने सही फ़ैसला नहीं किया तो बाद में मुश्किल होगी।

तेलंगाना के हर ज़िला-ओ-शहर में 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात के लिए रोज़नामा सियासत की तरफ् से मुहिम चलाई जा रही है और हर जगह के अवाम इस तहरीक में शामिल हो रहे हैं। उन्होंने कहा कि आमिर अली ख़ां की तरफ से शुरू करदा इस तहरीक से मुसलमानों का शऊर बेदार हुआ है, ताहम हर मुस्लिम क़ाइद की ये ज़िम्मेदारी है कि वो इस तरह की मुहिम में हिस्सा लें, ताकि हुकूमत जल्द से जल्द मुसलमानों को तहफ़्फुज़ात फ़राहम करे।

TOPPOPULARRECENT