Saturday , December 16 2017

12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात के लिए सारा मुस्लिम समाज मुतहर्रिक

हैदराबाद 15 सितंबर: रियासत तेलंगाना में 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात के लिए जारी सियासत की तहरीक दिन बह दिन ज़ोर पकडती जा रही है और इस तहरीक से मुस्लिम समाज का हर फ़र्द जुड़ता जा रहा है।

सरकारी दफ़ातिर में तहसीलदार और कलेक्टरस से नुमाइंदगियों का सिलसिला जारी है जबकि अवाम तहफ़्फुज़ात की ज़रूरत को महसूस करते हुए अवामी नुमाइंदों से भी रुजू हो रहे हैं। बस्ती , मुहल्ला या फिर इलाके में कहीं कोई तक़रीब में शिरकत कर रहे हैं तो अवाम इस मुक़ाम पर पहोनचकर उनसे तहफ़्फुज़ात के लिए सिफ़ारिश पेश कर रहे हैं।

12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात तहरीक के रूह-ए-रवाँ न्यूज़ एडीटर सियासत आमिर अली ख़ां ने जिस तरह एलान किया था कि ये तहरीक ना किसी सियासी जमात की हिमायत में है और ना किसी जमात या हुकूमत के ख़िलाफ़ है। ये तहरीक सिर्फ और सिर्फ मुसलमानों के हक़ में है और मुसलमानो निक्की तहरीक है ताके नौजवान नसल के मुस्तक़बिल को रोशनास किया जा सके।

इस एलान के बाद तेलंगाना अज़ला से तहरीक को मज़बूत करने का सिलसिला जारी है। और मुस्लिम समाज का हर फ़र्द इस तहरीक से जुड़ रहा है। ताके अपने बच्चों के रोशन मुस्तक़बिल के लिए जारी इस तहरीक को मज़बूत किया जा सके।

सियासत की तरफ से जारी करदा प्रोफार्मा हर मुस्लिम घर तक पहूंच रहा है। बताया जाता हैके तलबा तंज़ीमें सेक्युलर , दीनी अफरा और समाजी जहद कार भी इस तहरीक से जुड़ना शुरू हो गए हैं।

TOPPOPULARRECENT