Wednesday , December 13 2017

12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात मुस्लिम नौजवानों के रोशन मुस्तक़बिल की ज़मानत बन सकते हैं

हैदराबाद 13 अक्टूबर: रियासत तेलंगाना में 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात हज़ारों मुस्लिम ख़ानदानों में ख़ुशहाली और मुस्लिम नौजवानों के रोशन मुस्तक़बिल के ज़ामिन बन सकते हैं। इन ख़्यालात का इज़हार आमिर अली ख़ान न्यूज़ एडीटर सियासत ने किया जो शम्सआबाद में मुनाक़िदा एक मीटिंग को मुख़ातिब थे।

मुस्लमानों में शऊर बेदारी और तहरीक में शिद्दत यदा करने न्यूज़ एडीटर अज़ला के दौरे कर रहे हैं। मुस्लिम दानिशवरों तलबा असातिज़ा मज़हबी रहनुमाओं के इस मीटिंग को मुख़ातिब करते हुए उन्होंने कहा कि आज़ादी हिंद के बाद मुस्लमानों से हर चीज़ छीन ली गई।

ताहम 20 साल तक भी मुस्लमान बादशाही के नशे में रहे। उन्होंने अफ़सोस ज़ाहिर करते हुए कहा कि मुस्लमान तालीमी-ओ-मआशी तौर पर पिछड़े तबक़ात की फ़हरिस्त में आगए हैं और अब सिवाए जद्द-ओ-जहद के मुस्लमानों के लिए कोई रास्ता नहीं रह गया।

उन्होंने 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात के मौके को एक बेहतरीन मौक़ा क़रार दिया और इस के हुसूल के लिए जद्द-ओ-जहद में मज़ीद शिद्दत पैदा करने की मुस्लमानों से ख़ाहिश की।

उन्होंने मज़हब इस्लाम के पैग़ाम को आम करने गुरबा मसाकीन पिछड़े हुए तबक़ात क़बाइल-ओ-तमाम के साथ आगे बढ़ने की ज़रूरत पर-ज़ोर दिया जिससे कि इस्लाम के पैग़ाम को आम करने इस्लाम के हक़ीक़ी पहलू को पेश करने के साथ बेहतरीन अख़लाक़ पेश करने का मौक़ा मिलेगा जो अपने हुक़ूक़ के हुसूल का ज़रीया बनेगा।

आमिर अली ख़ान ने कहा कि मर्कज़ से मुस्लमानों को तहफ़्फुज़ात मिलने की उम्मीद नहीं है तमाम मुस्लमानों को चाहीए कि वो मिली फ़रीज़ा तसव्वुर करते हुए बी सी कमीशन के ज़रीये 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात को यक़ीनी बनाने के लिए टी आर एस हुकूमत पर जमहूरी अंदाज़ में दबाव‌ बनाएँ।

उन्होंने चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ की तरफ से 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात की फ़राहमी के लिए असेंबली में मंज़ूरी की बात को ख़ुश आइंद क़रार दिया और चीफ़ मिनिस्टर के एलान की सताइश की।

इफ़्तिख़ार अहमद शरीफ़ ने अपनी सदारती तक़रीर में कहा कि सियासत की शुरू करदा तहरीक ना टी आर एस हुकूमत के ख़िलाफ़ है और ना ही कांग्रेस के ख़िलाफ़ या किसी और जमात की ताईद में है। मुस्लमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात से फ़ायदा पहूँचाने मिली जज़बा तसव्वुर करते हुए आमिर अली ख़ां ने इस को तहरीक की शक्ल दी है जिसकी वो दिल की गहिराईयों से ताईद करते हैं और अपनी तरफ से हुकूमत और वुज़रा टी आर एस के वादे को पूरा करने नुमाइंदगी करेंगे।

उन्होंने तमाम मुस्लमानों को तहरीक में शरीक हो कर उस को कामयाब बनाने का मश्वरह दिया।इफ़्तिख़ार अहमद शरीफ़ ने कहा कि मुस्लमान पसमांदा तबक़ात से पसमांदा है , कई कमेटीयों और कमीशनों की रिपोर्टस से इस का इन्किशाफ़ हुआ है। टी आर एसके चुनाव मंशूर में मुस्लमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने का वादा किया गया है।

उन्हें चीफ़ मिनिस्टर चंद्रशेखर राव‌ पर भरोसा है , वो मुस्लमानों से किए वादे को यक़ीनन पूरा करेंगे। इफ़्तिख़ार अहमद शरीफ़ ने 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात की तहरीक शुरू करने पर एडीटर सियासत ज़ाहिद अली ख़ान से भी इज़हार-ए-तशक्कुर करते हुए कहा कि वो मिली जज़बा रखते हैं और मुस्लमानों की मईशत को मुस्तहकम करने दिन रात मेहनत कर रहे हैं उनके फ़र्ज़ंद नौजवान सहाफ़ी आमिर अली ख़ां 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात को गांव गांव पहुँचाते हुए मुस्लमानों में शऊर बेदार करने अज़ला के दौरे कर रहे हैं और मुस्लमान भी उनका गरमजोशाना ख़ौरमक़दम करते हुए तहरीक को मुस्तहकम करने में मुकम्मिल तआवुन कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT