12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात:तेलंगाना को रोल मॉडल बनाने हुकूमत को ज़रीन मौक़ा

12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात:तेलंगाना को रोल मॉडल बनाने हुकूमत को ज़रीन मौक़ा
Click for full image

हैदराबाद 23 नवंबर: न्यूज़ एडीटर रोज़नामा सियासत आमिर अली ख़ां ने वाज़िह कर दिया के उनके कोई सियासी अज़ाइम नहीं हैं और ना रोज़नामा सियासत कोई सियासी पार्टी तशकील देने का इरादा रखता है। वो मुस्लिम माइनॉरिटी हलक़ा असेंबली की तरफ से मुस्लिम माइनॉरिटी फंक्शन हाल काग़ज़नगर में मुनाक़िदा जलसे से ख़िताब कर रहे थे।

इस जलसे में तमाम सियासी जमातों के क़ाइदीन, मज़हबी तन्ज़ीमों के रहनुमाओं के अलावा अवाम की कसीर तादाद मौजूद थी। नायब सदर औक़ाफ़ आदिलाबाद मुहम्मद मक़बूल हुसैन ने जलसे की सदारत की। आमिर अली ख़ां ने कहा कि टी आर एस ने अपने चुनाव मंशूर में मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने का वादा किया था और शादनगर के जल्सा-ए-आम से ख़िताब करते हुए के सी आर ने कहा था कि टी आर एस के बरसर-ए-इक्तदार आने के अंदरून चार माह मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम कर दिए जाऐंगे, लेकिन 16 माह गुज़रने के बावजूद चीफ़ मिनिस्टर ने मुसलमानों से किए गए वादे को पूरा नहीं किया।

साथ ही एक लाख से ज़ाइद मुलाज़िमतों पर तक़र्रुत के लिए आलामीया जारी किए जा रहे हैं। अगर मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम नहीं किए गए तो मुसलमानों का बहुत बड़ा नुक़्सान होगा और वो 15 हज़ार मुलाज़िमतों से महरूम हो जाऐंगे। उन्होंने कहा कि मुसलमानों को तहफ़्फुज़ात के समरात से फ़ायदा पहुंचाने के लिए रोज़नामा सियासत ने 12 फ़ीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात के मुतालिबे का आग़ाज़ किया था, जो आज तहरीक में तबदील हो गया है।

उन्होंने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ ने तमिल नाडु और केराला की तरह तेलंगाना के मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने का वादा किया था, लिहाज़ा के सी आर से मुतालिबा करते हैंके वो बी सी कमीशन तशकील देकर मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम करें और सारे हिन्दुस्तान में तेलंगाना को रोल मॉडल बनाएँ।

Top Stories