Sunday , December 17 2017

15 मार्च से लारी बंद मनाने की धमकी

तेलंगाना स्टेट लारी ऐंड मनी ट्रिक्स ओनर्स असोसी एष्ण ने आज यहां मुनाक़िदा अपने इजलास आम में दोनों शहर हैदराबाद-ओ-सिकंदराबाद में लोकल लारियों की नक़ल-ओ-हरकत पर आइद इमतिना की सख़्त मुज़म्मत की और एक क़रारदाद मंज़ूर करते हुए हुकूम

तेलंगाना स्टेट लारी ऐंड मनी ट्रिक्स ओनर्स असोसी एष्ण ने आज यहां मुनाक़िदा अपने इजलास आम में दोनों शहर हैदराबाद-ओ-सिकंदराबाद में लोकल लारियों की नक़ल-ओ-हरकत पर आइद इमतिना की सख़्त मुज़म्मत की और एक क़रारदाद मंज़ूर करते हुए हुकूमत से मुतालिबा किया कि इस इमतिना को फ़िलफ़ौर बर्ख़ास्त किया जाय । असोसी एष्ण के सदर आर बालिया और जनरल सिक्रेट्री इक़बाल हुसैन ने कहा कि ट्रैफ़िक पुलिस बिला वजह लारी और ट्रक ड्राईवरों को हरासाँ कर रही है ।

और मामूली वजूहात बताते हुए भारी जुर्माने आइद किए जा रहे हैं । अगर ड्राईवर के पास जुर्माना अदा करने की रक़म मौजूद ना हो तो उन की गाड़ीयों को ज़बत करते हुए गोशा महल स्टेडीयम मुंतक़िल किया जा रहा है । उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि ट्रैफ़िक पुलिस का ज़ुलम ग़रीब लारी ड्राईवरों के गुज़र बसर और ज़िंदगीयों को मुतास्सिर कर रहा है ।

मिस्टर बालिया और मिस्टर इक़बाल हुसैन ने कहा कि गुज़शता दो साल के दौरान शहर में लारियां चलाने की इजाज़त दी गई थी लेकिन बद क़िस्मती से पुलिस ने इस शहर में लारियों की नक़ल-ओ-हरकत पर पाबंदी आइद कर दी है । जिस से ग़रीब ड्राईवरों का गुज़र बसर दुशवार हो रहा है । चुनांचे असोसी एष्ण ने 15 मार्च से लारी बंद हड़ताल शुरू करने का फ़ैसला किया है।

फ़िलफ़ौर इमतिना वापिस ना लेने की सूरत में राइलसीमा-ओ-साहिली आंधरा के अज़ला तेलंगाना में दाख़िल होने वाली लारियों को रोक दिया जाएगा । मिसरज़ के जनार्धन रेड्डी क्रीम उल्लाह इदरीस अहमद नायब सदूर गयानशीवर गौड़ सय्यद शकील जी ऐम ख़ान के राम रेड्डी सिक्रेट्रीज़ के इलावा पर्वत सिंह बाल कृष्णा रेड्डी मुहम्मद यूसुफ़ पाशाह मुहम्मद हमीद उद्दीन आर्गेनाईज़िंग सिक्रेट्री और ख़ाज़िन सय्यद जाफ़र ने इस इजलास में शिरकत की ।

TOPPOPULARRECENT