Wednesday , December 13 2017

2 जून को तेलंगाना फार्मेशन डे

हैदराबाद 08 मई:चीफ़ सेक्रेटरी राजीव शर्मा ने तमाम सरकारी महिकमों के ओहदेदारों को हिदायत दी है कि वो 2 जून को मनाए जानेवाले यौमे तासीस तेलंगाना के लिए तमाम-तर वसी-तर इंतेज़ामात करें।

रियासत भर में मुनाक़िद होने वाली तक़ारीब को जश्न का माहौल देने के लिए सिक्योरिटी बंद-ओ-बस्त किया जाये। मुख़्तलिफ़ महिकमों के सीनईर ओहदेदारों के साथ एक राबिता कारी मीटिंग से ख़िताब करते हुए चीफ़ सेक्रेटरी ने ओहदेदारों से कहा कि वो तमाम यौमे तासीस तक़ारीब में अवाम की ज़्यादा से ज़्यादा तादाद में शिरकत को यक़ीनी बनाएँ।

हर एक ग्राम पंचायत, मुंसिपल्टी, मंडल ऑफ़िसों, रेवेन्यू डीवीझ़नस ज़िला दफ़ातिर और स्टेट हेडक्वार्टर्स पर यौमे तासीस तेलंगाना तक़ारीब को बड़े पैमाने पर मनाए जाएं।

उन्होंने कहा कि सुबह 8 बजे से तक़ारीब का आग़ाज़ होगा इस मौके पर ख़ून का अतीये के ख़ुसूसी कैम्पस क़ायम किए जाएं और रियासत के तमाम यतीमख़ानों और ऐज होम्स में शीरीनी और कपड़े तक़सीम किए जाऐंगे। नाबीना स्टूडेंट्स को इमदाद फ़राहम की जाएगी। परेड ग्राउंड पर चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ क़ौमी पर्चम लहराएँगे और जल्सा-ए-आम से ख़िताब करेंगे। इस मौके पर एवार्ड्स भी दीए जाऐंगे।

TOPPOPULARRECENT