Friday , December 15 2017

20 फरवरी को स्पीकर का कुलजमाती इजलास‌

नई दिल्ली, 18 फरव‌री (पी टी आई) कई मसाइल पर अपोज़ीशन की जानिब से हुकूमत को निशाना बनाने की मंसूबा बंदी में स्पीकर लोक सभा मीरा कुमारी ने चहारशंबे को एक कुल जमाती इजलास का मुतालिबा किया है ताकि पार्लियामेंट के बजट सैशन पुरसुकून इनीक़ा

नई दिल्ली, 18 फरव‌री (पी टी आई) कई मसाइल पर अपोज़ीशन की जानिब से हुकूमत को निशाना बनाने की मंसूबा बंदी में स्पीकर लोक सभा मीरा कुमारी ने चहारशंबे को एक कुल जमाती इजलास का मुतालिबा किया है ताकि पार्लियामेंट के बजट सैशन पुरसुकून इनीक़ाद को यक़ीनी बनाया जा सके ।

ये इजलास 21 फरव‌री से होने वाला है. स्पीकर मीरा कुमारी तमाम पारलीमानी जमातों के क़ाइदीन से एक माह तवील दौरे से एक रोज़ क़बल मुलाक़ात करेंगी। पार्लियामेंट के ज़राए ने ये बात बताई। इमकान है कि ये पार्लियामेंट का ये इजलास हंगामा ख़ेज़ होगा क्योंकि अपोज़ीशन जमातों ने वी वी आई पी हेलिकॉप्टर मामले के अलावा दीगर कई माम‌लात पर हुकूमत को निशाना बनाने का मंसूबा बनाया है ।

पारलीमानी उमूर के वज़ीर मिस्टर कमल नाथ पहले ही कई वज़ारतों के सैक्रेटरीज़ से मुलाक़ातें करचुके हैं ताकि एजंडे के मुताबिक़ काम काज को यक़ीनी बनाया जा सके। ये इजलास 10 मई तक जारी रहेगा लेकिन इस में 23 मार्च से एक माह की तातीलात रहेंगी । कमल नाथ ने सेशन से पहले तमाम जमातों के इजलास भी तलब किया था।

बाएं बाज़ू और दीगर जमातों ने हेलिकॉप्टर अस्क़ाम पर हुकूमत को सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया है और उन के तीव्र जारिहाना हैं। अपोज़ीशन जमाते मेगाए और दीगर इक़तिसादी माम‌लात पर हुकूमत को निशाना बनाने का मंसूबा रखते हैं। कांग्रेस से ताल्लुक़ रखने वाली ट्रेड यूनीयन तंज़ीम आई एन टी यू सी ने भी हुकूमत पर अदम कारकर्दगी का इल्ज़ाम आइद करते हुए 20 – 21 फरव‌री को दो रोज़ा आम हड़ताल की ताईद की है ।

बजट सेशन का आग़ाज़ दोनों ऐवान के मुशतर्का इजलास में सदर जमहूरीया की तक़रीर से होगा। वज़ीर फेनानस‌ पी चिदम़्बरम 28 फरव‌री को पार्लियामेंट‌ में आम बजट पेश करेंगे। जबकि रेल बजट 26 फरव‌री को पेश किया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT