Friday , July 20 2018

20 हज़ार असातिज़ा की भरतीयों केलिये अनक़रीब डी एस सी का इनइक़ाद

हैदरआबाद 25 नवंबर: चीफ़ मिनिस्टर के चऩ्द्रशेखर राव‌ ने एलान क्या के रियासती हुकूमत की तरफ से बहुत जल्द 15 ता 20 हज़ार असातिज़ा के तक़रुर केलिये डिस्ट्रिक्ट स्लेक्शन कमेटी ( डी एस सी ) का इनइक़ाद अमल में लाया जायगा। इस सिलसिले में आइन्दा दो हफ़तें में आलामीया जारी क्या जायगा।

तेलंगाना भवन में एक प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए उन्होंने कहा कि जिन उम्मीदवारें ने 1998 और 2000 के डी एस सी में शिरकत की थी उन्हें भी ताज़ा डी एस सी में दुबारा शिरकत की इजाज़त दी जायगी। उन्होंने कहा कि टी आर एस हुकूमत इन उम्मीदवारें को दुबारा मौक़ा देने की पाबंद है और उन्हें मौके से मेहरूम नहीं क्या जायगा।

उन्होंने एलान क्या के 1998 और 2000 के डी एस सी में हिस्सा ले चुके उम्मीदवारें को टीचर की मुलाज़िमत हासिल करने केलिये दुबारा इम्तेहान तहरीर करने की इजाज़त दी जायगी।

चीफ़ मिनिस्टर ने ये वाज़िह क्या के हुकूमत बहुत जल्द बीरोज़गारें को रोज़गार फ़राहम करने इमतेहानात मुनाकिद किए जाएं गे। उन्होंने कहा कि मुताल्लका आलामीया दो हफ़तें में जारी क्या जायगा।

चीफ़ मिनिस्टर ने ये भी वाज़िह क्या के आइन्दा दो माह में कॉन्ट्रैक्ट अमला को बाक़ाएदा बनाया जायगा। उन्होंने कहा कि कमला नाथन कमेटी ने उहदेदारें की तक़सीम का अपना काम मुकम्मिल करलिया है।

TOPPOPULARRECENT