Tuesday , December 12 2017

200 सऊदि बशींदे समेत सेकडो तलबा वीज़े मंसूख‌

बर्तानवी हुक्काम ने लंदन की मेट्रोपोलैटिन यूनीवर्सिटी में ज़ेर-ए-तालीम 200 सऊदियों समेत सैकड़ों ग़ैरमुल्की तलबा के वीज़ों को मंसूख़ करने का फ़ैसला किया है, मज़कूरा फ़ैसले के बाद इन तलबा को बेदख़ल करके उन के आबाई ममालिक में वापिस भेजा जा

बर्तानवी हुक्काम ने लंदन की मेट्रोपोलैटिन यूनीवर्सिटी में ज़ेर-ए-तालीम 200 सऊदियों समेत सैकड़ों ग़ैरमुल्की तलबा के वीज़ों को मंसूख़ करने का फ़ैसला किया है, मज़कूरा फ़ैसले के बाद इन तलबा को बेदख़ल करके उन के आबाई ममालिक में वापिस भेजा जा रहा है। लंदन मेट्रोपोलैटिन यूनीवर्सिटी की तलबा यूनीयन के सदर का कहना है कि इस फ़ैसले से ना सिर्फ उन की जामिआ में ज़ेर-ए-तालीम तलबा मुतास्सिर होंगे बल्कि दूसरी जमिआत के तलबा के भी मुतास्सिर होने का ख़दशा है।

लंदन में सऊदी सिफ़ारतख़ाने मैं मुतय्यन कल्चरल अताषी फ़ैसल अब्बा अलख़ील ने उलार बया को बताया है कि इस वक़्त बर्तानिया के कालेजज़ और यूनीवर्सिटीयों में उन के मुल्क से ताल्लुक़ रखने वाले 17हज़ार से ज़्यादा तलबा ज़ेर-ए-तालीम हैं और सऊदी हुकूमत उन के तमाम तालीमी अख़राजात बर्दाश्त कररही है। इन के इलावा उन के हज़ारों हमवतन अपने ख़र्च पर भी बर्तानिया में ज़ेर-ए-तालीम हैं। उन्हों ने बताया कि लंदन मेट्रोपोलैटिन यूनीवर्सिटी में ज़ेर-ए-तालीम सऊदी तलबा के मुआमले का जायज़ा लेने केलिए एक कमेटी क़ायम कर दी गई है।

TOPPOPULARRECENT