Saturday , December 16 2017

2011में सब से मक़बूल लफ़्ज़ मिस्र

क़ाहिरा, २१ जनवरी (एजैंसीज़) समाजी राबते की वेबसाइट ट्विटर ने सन् दो हज़ार ग्यारह के दस मक़बूल तरीन अलफ़ाज़ की फ़हरिस्त जारी की है।इस फ़हरिस्त में सब से मक़बूल लफ़्ज़ मिस्र जबकि दूसरे नंबर पर लफ़्ज़ टाइगर ब्लड आया है।

क़ाहिरा, २१ जनवरी (एजैंसीज़) समाजी राबते की वेबसाइट ट्विटर ने सन् दो हज़ार ग्यारह के दस मक़बूल तरीन अलफ़ाज़ की फ़हरिस्त जारी की है।इस फ़हरिस्त में सब से मक़बूल लफ़्ज़ मिस्र जबकि दूसरे नंबर पर लफ़्ज़ टाइगर ब्लड आया है।

लफ़्ज़ मिस्र की मक़बूलियत की वजह इस साल मिस्र में आने वाला अवामी इन्क्लाब है जिस ने साबिक़ सदर हसनी मुबारक की हुकूमत का तख़्ता उल्टा था और टाइगर ब्लड का ताल्लुक़ मशहूर अदाकार चार्ली शेन के ब्यान से है।

चार्ली शेन ने अपने मज़ाहीया शो टू ऐंड आ हाफ मैन की इंतिज़ामीया से इख़तेलाफ़ात के बाद बहुत सारे ब्यानात दिए थे। इस सारे मुआमले को ब्यान करते हुए चार्ली शेन ने रेडार आयन लाईन नामी वेबसाइट पे लिखा था कि मेरे दाँतों से चीते का ख़ून टपक रहा है।

ट्विटर वेबसाइट ने मक़बूल अल्फ़ाज़ की फ़हरिस्तें मुख़्तलिफ़ मौज़ूआत की बुनियाद पर भी मुरत्तिब की हैं। ख़बरों और हालात-ए हाज़रा के उनवान में सर-ए-फहरिस्त अल्फ़ाज़ का ताल्लुक़ मिस्र के इंक्लाब, अमेरीकी फ़ौज की ओसामा बिन लादेन के ख़िलाफ़ कार्रवाई और जापान में आने वाले ज़लज़ले और सूनामी से था।

ख़ुराक के मौज़ू पर सब से ज़्यादा इस्तेमाल होने वाला लफ़्ज़ मुक लो बस्टर था। ये लफ़्ज़ मकडोनलडज़ कंपनी के इस सैंडविच का नाम है जोकि कैनेडा में तो फ़रोख्त किया जा रहा है लेकिन अमेरीका में नहीं। रवां साल इस लफ़्ज़ की वजह‍ ए‍ शौहरत कुछ अफ़्वाहें थीं जिन के मुताबिक़ ये सैंडविच अमेरीका में भी लाए जाने के इमकानात थे। मूसीक़ी के उनवान की फ़हरिस्त में तो पहला नाम एक ऐसी ग्लूकार का था जो इस साल के शुरू तक बिल्कुल ग़ैर मारूफ़ थीं।

रिबेका ब्लैक ने फ्रायडे नामी एक गाना यू टयूब पर जारी किया था जिस की वजह से मीडीया में इन का बहुत मज़ाक़ बनाया गया। हैरानकुन बात ये है कि नौजवानों में इंतिहाई मक़बूल ग्लूकार जस्टन बीइबर इस फ़हरिस्त पर दिखाई नहीं दिए।अदाकारों में सर-ए-फहरिस्त तो चार्ली शेन ही थे मगर बर्तानवी नामों में रिकी जारवीस, कोलिन फर्थ और पेट पोसटलथवीट शामिल थे।

रिकी जारवीस ने इस साल गोल्डन ग्लोबज़ की मेज़बानी की थी जबकि कोलिन फर्थ ने फ़िल्म किंग्स स्पीच में किंग जॉर्ज शुशम का किरदार अदा कर के ऑस्कर इनाम जीता था। पेट पोसटलथवीट की इस साल वफ़ात हो गई थी।

TOPPOPULARRECENT