Saturday , December 16 2017

2011 में अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के 35 अहलकार हलाक

न्यूयार्क। 8 जनवरी (एजैंसीज़) अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के स्टाफ़ की तंज़ीम ने कहा है कि गुज़श्ता साल मुख़्तलिफ़ वाक़ियात में अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के 35 अहलकार मारे गए जिन में 25 सिवीलियन भी शामिल हैं। ज़राए इबलाग़ के मुताबिक़ अक़वाम-ए-मुत्

न्यूयार्क। 8 जनवरी (एजैंसीज़) अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के स्टाफ़ की तंज़ीम ने कहा है कि गुज़श्ता साल मुख़्तलिफ़ वाक़ियात में अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के 35 अहलकार मारे गए जिन में 25 सिवीलियन भी शामिल हैं। ज़राए इबलाग़ के मुताबिक़ अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के स्टाफ़ की तंज़ीम की जानिब से गुज़श्ता जारी होने वाले एक ब्यान में कहा गया है कि 2011-के दौरान अक़वाम-ए-मुत्तहिदा को तीन बड़े हमलों के दौरान भारी जानी नुक़्सान उठाना पड़ा।

अप्रैल 2011-में अफ़्ग़ानिस्तान के शुमाली शहर मज़ार शरीफ़ में मुज़ाहिरीन ने अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के कमपाॶनड पर हमला किया जिस में अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के 7 अहलकारहलाक होगए थे। अगस्त 2011-में नाईजीरिया के दार-उल-हकूमत अबूजा में अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के दफ़्तर पर ख़ुदकुश कार बम हमला किया गया जिस में अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के 11 अहलकार हलाक हुए। वाज़िह रहे कि 2010 के दौरान मुख़्तलिफ़ वाक़ियात में अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के 38 अहलकार हलाक होगए थे।

TOPPOPULARRECENT