Monday , July 23 2018

23 जून से आरटीसी मुलाज़िमीन की हड़ताल

हैदराबाद 10 जून:तेलंगाना स्टेट रोड ट्रांसपोर्ट कारपोरेशन मुलाज़िमीन यूनियनों ने अपने देरीना हल तलब मुतालिबात की यकसूई में टीएस आरटीसी और हुकूमत की नाकामी के ख़िलाफ़ जारीया माहे जून से मुलाज़िमीन आरटीसी की ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की हड़ताल शुरू करने की बिगुल बजाने का फ़ैसला किया है।

आरटीसी मुलाज़िमीन वर्कर्स की मुख़्तलिफ़ यूनियनों पर मुश्तमिल जवाइंट एक्शण कमेटी के क़ाइदीन ने इस बात का एलान किया और कहा कि टीएस आरटीसी मुलाज़िमीन वर्कर्स यूनियनों की मुशतर्का मजलिस-ए-अमल के पेश करदा मुतालिबात की यकसूई की सूरत में मुजव्वज़ा ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की हड़ताल से दसतबरदारी इख़तियार की जाएगी। बसूरत-ए-दीगर बहरसूरत हड़ताल की जाएगी।

जेएसी क़ाइदीन ने साल 2012-14 से मुताल्लिक़ इनकैशमेंट बोन्डज़ की फ़ील-फ़ौर इजराई का मुतालिबा किया। साल 2016 जनवरी से इज़ाफ़ा गिरानी अलाउंस के बक़ायाजात की अदायगी नहीं की गई लिहाज़ा मज़कूरा क़ाइदीन ने गिरानी अलाउंस के बक़ायाजात की अदायगी को यक़ीनी बनाने का मुतालिबा किया। इन क़ाइदीन ने कहा कि आरटीसी मुलाज़िमीन की तरफ से हुसूले तेलंगाना के लिए की गई आम हड़ताल के अय्याम की तनख़्वाहों से मुताल्लिक़ रक़ूमात भी अभी तक अदा नहीं की गईं लिहाज़ा मुलाज़िमीन आरटीसी के इन मुतालिबात की अमली तौर पर यकसूई का मुतालिबा किया।

TOPPOPULARRECENT