Monday , November 20 2017
Home / AP/Telangana / 27 नए अज़ला की तशकील से अप्पोज़ीशन का इत्तेफ़ाक़

27 नए अज़ला की तशकील से अप्पोज़ीशन का इत्तेफ़ाक़

हैदराबाद 21 अगस्त : चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना केसीआर ने कहा कि अप्पोज़ीशन जमातों ने तेलंगाना में अज़ला की तादाद बढ़ाकर 27 करने से इत्तेफ़ाक़ किया है। 22 अगस्त को नए अज़ला की तशकील के लिए बिल आर्डर जारी कर दिया जाएगा।

राय और एतराज़ात पेश करने के लिए अवाम को एक माह की मोहलत दी जाएगी। दशहरा से नए अज़ला की तशकील अमल में आएगी। क़तई फ़ैसला करने से पहले ज़रूरत पड़ने पर मज़ीद एक या दो कुल जमाती मीटिंग तलब किए जाऐंगे। ओलंपिक्स में सिलवर मेडल जीतने वाली सिंधु को 5 करोड़ रुपये नक़द हैदराबाद में एक हज़ार गज़ अराज़ी और सिंधु राज़ी होने पर सरकारी मुलाज़िमत देने का भी एलान किया। काबीना मीटिंग के बाद प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने कहा कि रियासत में नए 17 अज़ला तशकील देते हुए जुमला अज़ला की तादाद 27 करने के लिए काबीनी सब कमेटी ने जो बिल तैयार किया था इस को काबीना मीटिंग में मंज़ूरी दे दी गई है।

22 अगस्त को नए अज़ला की तशकील के लिए बिल आर्डर जारी कर दिया जाएगा। नज़म-ओ-नसक़ को अवाम से क़रीब करने के लिए हुकूमत ने ये फ़ैसला किया है जिसका तमाम अप्पोज़ीशन जमातों ने भी ख़ैर-मक़्दम किया है। चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि अवाम का फ़ैसला ही क़तई होगा।

केसीआर ने खिलाड़ीयाँ तैयार करने वाले गोपी चंद एकेडेमी को भी एक करोड़ रुपये नक़द इनाम साथ ही रेसलर साक्षी मलिक को भी एक करोड़ रुपये नक़द इनाम देने का एलान किया है।

सितंबर के पहले हफ़्ते में असेंबली की मीटिंग तलब करते हुए जीएसटी बिल को मंज़ूरी देने का एलान किया है। उन्होंने कहा कि हाईकोर्ट की तक़सीम के लिए वज़ीर-ए-आज़म ने उन्हें भरोसा दिलाया है और सुप्रीमकोर्ट के चीफ़ जस्टिस ने भी यकीन दिया है इसलिए वो थोड़ा इंतेज़ार कर रहे हैं अगर मसला हल ना होने की सूरत में वो दिल्ली में एहतेजाज करने से भी गुरेज़ नहीं करेंगे।

गैंगस्टर नईम के बारे में पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए कहा कि वो ला ऐंड आर्डर के मुआमले में कोई समझौता नहीं करते और नहीं ही किसी को बख़्शते हैं अगर नईम ने ज़बरदस्ती अवाम से आराज़ीयात छीन ली है तो वो आराज़ीयात मुतास्सिरीन में तक़सीम कर देंगे।

उन्होंने कहा कि जो लोग नईम की मुजरिमाना सरगर्मीयों में हौसला-अफ़ज़ाई की है वही लोग इस वाक़िये की अदालती और सीबीआई तहक़ीक़ात कराने का मुतालिबा कर रहे हैं। कांग्रेस के पावर पॉइंट प्रेजेंटेशन को ग़ैर संजीदा इक़दाम क़रार देते हुए कहा कि कांग्रेस अहमक़ाना अंदाज़ में तरक़्क़ीयाती कामों की मुख़ालिफ़त कर रही है। एक तवील मंसूबा बंदी के बाद टीआरएस हुकूमत ने तेलंगाना की एक करोड़ अराज़ी को पानी सेराब करने का फ़ैसला किया है।

TOPPOPULARRECENT