Saturday , December 16 2017

2G केस: ए राजा , कन्नी मोज़ही दीगर 15 केख़िलाफ़ इल्ज़ामात वज़ा

नई दिल्ली 23 अक्टूबर (पी टी आई) : 2G असपकटरम तख़सीसात अस्क़ाम में आज मुक़द्दमा चलाने की राह हमवार होगई जब एक ख़ुसूसी अदालत ने साबिक़ वज़ीर टेलीकॉम ए राजा , डी ऐम के रुकन पार्लीमैंट कन्नी मोज़ही और दीगर 15 मुल्ज़िमीन के ख़िलाफ़ इल्ज़ामात वज़ा क

नई दिल्ली 23 अक्टूबर (पी टी आई) : 2G असपकटरम तख़सीसात अस्क़ाम में आज मुक़द्दमा चलाने की राह हमवार होगई जब एक ख़ुसूसी अदालत ने साबिक़ वज़ीर टेलीकॉम ए राजा , डी ऐम के रुकन पार्लीमैंट कन्नी मोज़ही और दीगर 15 मुल्ज़िमीन के ख़िलाफ़ इल्ज़ामात वज़ा कर दी हैं । मुजरिमाना एतिमाद शिकनी भी शामिल है ।

ये ऐसा इल्ज़ाम है जिस के साबित होने पर उम्र क़ैद की सज़ा भी दी जा सकती है । राजा और कन्नी मोज़ही के इलावा अनील धीरूभाई अंबानी ग्रुप के मैनिजिंग डायरैक्टर गौतम जोशी , ग्रुप के सदर सुरेन्द्रा पपारा और सीनईर नायब सदर हरी नाथ , यवटीक के मैनिजिंग डायरैक्टर संजय चंद्रा और स्वान टेलीकॉम के प्रोमोटरस शाहिद उसमान बुलवा , विनोद गोयनका जैसे कॉरपोरेट ज़िम्मेदारों के इलावा दीगर कई सरकरदा तिजारती-ओ-सनअती शख़्सियात शामिल हैं जो 11 नवंबर से शुरू होने वाले अहम मुक़द्दमा का सामना करेंगे ।

सी बी आई की अदालत ख़ुसूसी जज ओ पी सयानी ने जो इस मुक़द्दमा से मुताल्लिक़ जराइम और इल्ज़ामात का जायज़ा ले रहे थे । हाज़िरीन से खचाखच भरे हुए कमरा अदालत में ऐलान किया कि मैं हिदायत करता हूँ कि आप तमाम के ख़िलाफ़ ( सी बी आई की तरफ़ से पेश करदा ) इल्ज़ामात के तहत मुक़द्दमा चलाया जाय ।

इन अहकाम के ऐलान के साथ ही कमरा अदालत में अजीब ख़ामोशी तारी होगई । अक्सर मुल्ज़िमीन और उन के अरकान ख़ानदान और रिश्तेदारों ने इंतिहाई करब इज़तिराब-ओ-अफ़सोस के साथ जज के अहकाम की समाअत की । सी बी आई ने ताज़ीरी दफ़आत के दो चार्ज शीट्स पेश करते हुए इन मुल्ज़िमीन के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा चलाने की इजाज़त की दरख़ास्त तलब की थी ।

इस एतबार से भी ये मुक़द्दमा आज एक अहम संग-ए-मेल पर पहूंच गया और मुल्ज़िमीन अब अपनी ज़मानत के लिए पीर को सुप्रीम कोर्ट से रुजू भी होसकते हैं क्यों कि अदालत-ए-उज़्मा ने क़ब्लअज़ीं मुल्ज़िमीन की दरख़ास्त ज़मानत मुस्तर्द करते हुए कहा था कि इल्ज़ामात वज़ा होने के बाद ज़मानत की दरख़ास्त दे सकते हैं ।

मुल्ज़िमीन ने कहा है कि सी बी आई ख़ुसूसी अदालत के आज जारी करदा अहकाम के ख़िलाफ़ वो दिल्ली हाईकोर्ट से रुजू होंगे ।

TOPPOPULARRECENT