Thursday , December 14 2017

2G मुक़द्दमा तिहाड़ जेल मुंतक़िल करने पर हुक्म अलतवा

नई दिल्ली २४ नवंबर (पी टी आई) दिल्ली हाइकोर्ट ने 2G स्पॆकट्रम् केस के मुक़द्दमा को पटियाला हाउज़ कोर्ट से निहायत ही सख़्त स्कियोरटी वाली तिहाड़ जेल को मुंतक़िल करने के अपने अहकाम पर हुक्म अलतवा आइद किया है। पटियाला हाउज़ दार-उल-हकूमत दि

नई दिल्ली २४ नवंबर (पी टी आई) दिल्ली हाइकोर्ट ने 2G स्पॆकट्रम् केस के मुक़द्दमा को पटियाला हाउज़ कोर्ट से निहायत ही सख़्त स्कियोरटी वाली तिहाड़ जेल को मुंतक़िल करने के अपने अहकाम पर हुक्म अलतवा आइद किया है। पटियाला हाउज़ दार-उल-हकूमत दिल्ली के क़लब में वाक़्य है।

2G केस में मुल्ज़िमीन और उन के रिश्तेदारों और वुकला की जानिब से इस तबदीली पर इज़हार-ए-नाराज़गी के बाद हाइकोर्ट ने हुक्म अलतवा जारी किया। कल अदालत ने मुक़द्दमा को पटियाला हाउज़ से तिहाड़ जेल मुंतक़िल करने का फ़ैसला किया था। साबिक़ वज़ीर टेलीकॉम ए राजा और डी ऐम के एम पी कन्नी मोज़ही इस केस के मुल्ज़िमीन में शामिल हैं।

सात जजों के एडमनसटरीटीव कमेटी में जिस की क़ियादत कारगुज़ार चीफ़ जस्टिस ए के सीकरी कर रहे हैं, कहा कि अदालत के इंतिज़ामीया की कल जारी करदा नोटिस के मुताबिक़ पटियाला हाउज़ से तिहाड़ जेल मुंतक़िल किए गए केस को रोक दिया गया है ।

TOPPOPULARRECENT