Thursday , December 14 2017

30 नवंबर को जनाब ज़ाहिद अली ख़ां के हाथों वक़्फ़ कान्फ़्रैंस का इफ़्तिताह(उद्धाटन‌)

हैदराबाद। 23अक्टूबर: हैदराबाद में मुनाक़िद होने वाली वक़्फ़ कान्फ़्रैंस 30 नवंबर के ज़िमन में एक सहि रुकनी वफ़द जनाब ज़ाहिद अली ख़ां ऐडीटर रोज़नामा सियासत से मुलाक़ात करते हुए कान्फ़्रैंस का इफ़्तिताह अंजाम देने की ख़ाहिश पर जना

हैदराबाद। 23अक्टूबर: हैदराबाद में मुनाक़िद होने वाली वक़्फ़ कान्फ़्रैंस 30 नवंबर के ज़िमन में एक सहि रुकनी वफ़द जनाब ज़ाहिद अली ख़ां ऐडीटर रोज़नामा सियासत से मुलाक़ात करते हुए कान्फ़्रैंस का इफ़्तिताह अंजाम देने की ख़ाहिश पर जनाब ज़ाहिद अली ख़ान ने इस से इत्तिफ़ाक़ करलिया है।

कान्फ़्रैंस के इनइक़ाद(आयोजन‌) का मक़सद वक़्फ़ जायदादों की एहमीयत-ओ-अफादियत, मंशा-ए-वक़्फ़ में वक़्फ़ बोर्डस के रोल, वक़्फ़ क़वानीन में पाई जाने वाली कमज़ोरीयों मैं तरमीमात के लिए मुम्किना तजावीज़ पेश करना, साथ ही वक़्फ़ जायदादों की फ़रोख़्तगी के संगीन मसला को उजागर करना, वक़्फ़ इंतिज़ामी मुआमलात में सयासी मुदाख़िलत कारी को रोकना और वक़्फ़ बोर्ड को कमिशनरीयट में तबदील किए जाने के मुतालिबात को हुकूमत के आगे पेश करना शामिल है।

इस कान्फ़्रैंस को मुख़्तलिफ़ मकातिब फ़िक्र के दानिश्वर ब्यूरो करीटस वक़्फ़ से मुताल्लिक़ा (संबंधित‌)आफ़िसरान को दावत-ए-ख़िताब दी जा रही है। वक़्फ़ का मंशाए-ए- नई दिल्ली की तहरीक को दिल्ली में काफ़ी मक़बूलियत मिली और कई मिली, फ़लाही इदारों की जानिब से ओक़ाफ़ी जायदादों की हसोली की सिम्त जद्द-ओ-जहद रही। वक़्फ़ का मंशाए-ए- नई दिल्ली साल 2012-ए-में भी वक़्फ़ जायदादों की हिफ़ाज़त और इंसाफ़ पसंदी के तहत ऐसे उल्मा के हवाले किए जाने की तहरीक में नुमायां रोल अदा करनेवाली शख़्सियत को वक़्फ़ का मंशा-ए-ऐवार्ड 2012-ए-देने का भी फ़ैसला किया गया है।

इस ख़सूस में वक़्फ़ उमोर से मालूमात (जानकारी)रखने वाले अवाम और मुस्लमानों से कान्फ़्रैंस को कामयाब बनाते हुए मलिक के इस अहम मसला पर अपनी हिमायत देने की ख़ाहिश की। जनाब ज़ाहिद अली ख़ान से मुलाक़ात करने वाले वफ़द में जनाब सय्यद अली उद्दीन अहमद असद, जनाब सय्यद हमीद उद्दीन अहमद महमूद और जनाब सय्यद नेअमत अल्लाह आरिफ़ नस्रती शामिल हैं।

TOPPOPULARRECENT