Monday , December 18 2017

30 फ़ीसद इसराईली फ़ौज ,मग़रिबी किनारे में ताय्युनात करने का फ़ैसला

यरूशलम 22 दिसमबर (ए एफ़ पी) इसराईली फ़ौज के सैंटर्ल कमांड के क़ाइदीन ने फ़ैसला किया है कि कमांड के 30 फ़ीसद फ़ौजीयों को मग़रिबी किनारे में ताय्युनात किया जाएगा। ये फ़ैसला मग़रिबी किनारे में आबाद यहूदीयों की जानिब से फ़लस्तीनी शहरी

यरूशलम 22 दिसमबर (ए एफ़ पी) इसराईली फ़ौज के सैंटर्ल कमांड के क़ाइदीन ने फ़ैसला किया है कि कमांड के 30 फ़ीसद फ़ौजीयों को मग़रिबी किनारे में ताय्युनात किया जाएगा। ये फ़ैसला मग़रिबी किनारे में आबाद यहूदीयों की जानिब से फ़लस्तीनी शहरीयों, उन की मसाजिद और इमलाक पर हमलों में इज़ाफ़ा के बाद किया गया है।

सैहूनी फ़ौज की सैंटर्ल कमांड के मुताबिक़ फ़ौजी ओहदेदार मग़रिबी किनारे के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में यहूदी आबाद कारों की जानिब से फ़लस्तीनी गाड़ीयों पर पथराओ और दीगर इमलाक पर हमलों का सदेबाब करेंगे। इसराईली फ़ौज की जानिब से जारी ब्यान में कहा गया कि मग़रिबी किनारे में यहूदी आबाद कारों और फ़लस्तीनी शहरीयों के माबैन झड़पों को हत्तलइमकान रोका जाएगा,बिलख़सूस यतसहार और ईतिमार की यहूदी बस्तीयों की क़रीबी आबादीयों में मुम्किना झड़पों को रोकने केलिए मज़ीद फ़ौजी ताय्युनात किए जाऐंगे।

इंतिहा-ए-पसंदों ने मुस्लमानों की मुतअद्दिद मसाजिद को नज़र-ए-आतिश कर दिया है ।

TOPPOPULARRECENT